Opnieuw naar Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hoi, forum
we gaan weer naar tsjechie! :yess:

de eerste camping wordt weer kralovec, de tweede zoek ik tussen praag en pilzen, het liefst bij of aan de moldau. wie weet een leuke (hoeft geen nederlandse) camping in de buurt van Pibram bv.?

marcel, jose de hond kyra. we zijn met een vouwwagen.
 
Laatst bewerkt:
dat heb ik gedaan, het wordt ergens bij de rivier de berounka. daar zijn er volgens mij meer campings.
het lastige voor mij is dat alle sites in het tsjechisch zijn.
ik denk dat ik niet hoef te boeken, maar wil wel een plekkie met in ieder geval stroom.
 

kuurgast

Donateur
Googel vertaling kan helpen om het Tsjechisch een beetje te begrijpen. ;) Je kan daar delen van tekst inplakken of de link van camping en dan op "Vertaal" klikken.
Campings met elektra aansluitingen:
Dichtbij Příbram zit een nieuwe camping (niet aan het water) novykemproviste.cz.
Andere campings in Engels velkyvir.cz , slapy-ubytovani.com , kemp-cholin.cz , autokemp-ejpovice.cz , visnova1.cz.
In Tsjechisch lesnitaboriste.cz , campdobrichovice.cz , kempkobylka.cz , uvarskych.cz.
De hoofdprijs betaal je bij camp-matyas.com/nl.
 
dank je wel kuurgast.
zelf vond ik kemp u varskych, pod mostem, verejne taboriste ahoj.
deze reageren in ieder geval niet op een engelse mail.
het maakt ons niet zoveel uit waar we zitten, als we maar een plekje (bij de rivier) hebben met stroom. en een leuk restaurant is altijd wel fijn.:top:
 
en weer thuis.:confused:

eerst dus een dikke week kralovec, dat was weer top.
kemp pod mostem zag er leuk uit, maar die hadden geen stroom,:(daar werd mijn bier dus warm.
kemp u varskych stond vol met kleine tentjes. het afvaren van de berounka is een familieuitje,
ze varen iedere dag een stukje de rivier af. je kunt de kano's overal huren.
de camping die we gedaan hebben is kemp pohoda Zwikovec, ze kunnen geen woord engels, een veldje voor caravans, een restaurant, douche met een sleutel. hier een kleine week.
ze deden goed hun best om ons te helpen, samen met google translate.

toen drie nachten camping terassy onder pilzen. leuke kleine camping, heel net toiletgebouw.
gratis wasmachine kwam hier goed uit. jammer dat de camping niet direct aan het water ligt.
de tsjechie camping aan het meer wel, en was eigenlijk ook nog iets goedkoper:fool:

toen nog drie dagen bij wertheim. ff schrikken, die was €35 per nacht.
 
Bovenaan