Openingstijden winkels Kerst en Oud & Nieuw

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Bedankt

Hoi Allemaal,
Nog erg bedankt voor de tips van december vorig jaar en het medeleven. Ik vind het toch wel netjes om even een update te geven vandaar dat ik nog even in mijn gestarte vraag duik.

Even wat goed en slecht nieuws

Het slechte nieuws is dat ik door de aanrijding toch wel wat meer mankeerde dan alleen een paar kneuzingen. Ik had namelijk me 7e nekwervel gebroken maar gelukkig niet helemaal door waardoor ik nog gewoon door het leven kan als van ouds. moest wel 4 maanden met een brace lopen.

Het goede nieuws:
is dat ik weer helemaal hersteld ben. dat de auto weer helemaal gefixt is en dat zowel de schade aan de auto en de reis die niet doorging vergoed zijn. Dit houd in dat ik in augustus alsnog naar dit geweldige land afreis en alsnog vakantie ga vieren in Mnisek pod Brdy :-)

Nu ik weer helemaal hersteld ben en weer naar Tsjechie toe ga zal ik ook weer regelmatig op het forum te vinden zijn.

Groeten,
Donny
 
Houden de mensen die naar Tsjechie gaan rond de feestdagen rekening met de gewijzigde openingstijden?
De supermarkten zoals Kaufland, Lidl, Penny, Albert en Tesco zijn allemaal zaterdag voor de kerst al om 12.00 uur gesloten.
Ook eerste en tweede kerstdag is alles dicht, net als nieuwjaarsdag.
De Kaufland in Trutnov is in de dagen voor kerst zelfs tot 24.00 uur geopend. Hoe laat de andere winkels dichtgaan, weet ik niet.

Kaufland
Trutnov
Horská 647
499 732 989
Sváteční otevírací doba
po 19.12.16 07:00 - 24:00 uur
út 20.12.16 07:00 - 24:00 uur
st 21.12.16 07:00 - 24:00 uur
čt 22.12.16 07:00 - 24:00 uur
pá 23.12.16 07:00 - 24:00 uur
so 24.12.16 06:00 - 12:00 uur
ne 25.12.16 zavřeno
po 26.12.16 zavřeno
so 31.12.16 07:00 - 18:00 uur
ne 01.01.17 zavřeno
otevřeno

Služby na prodejně
 

kuurgast

Donateur
Overzicht feestdagen in 2021 - winkels open/dicht

1 januari (vrijdag) - Dag van de herstelling van de onafhankelijke Tsjechische staat / Nieuwjaar, zavřeno = gesloten

2 april (vrijdag) - Goede vrijdag, otevřeno = open

5 april (maandag) - Paasmaandag, zavřeno = gesloten

1 mei (zaterdag) - Dag van de Arbeid, otevřeno = open

8 mei (zaterdag) - Dag van de overwinning, zavřeno = gesloten

5 juli (maandag) - Dag van Slavische profeten Cyrillus en Methodius, otevřeno = open

6 juli (dinsdag) - Dag van verbranding van Jan Hus, otevřeno = open

28 september (dinsdag) - Dag van de Tsjechische staat, zavřeno = gesloten

28 oktober (donderdag) - Dag van de oprichting van onafhankelijk Tsjecho-Slowakije, zavřeno = gesloten

17 november (woensdag) - Dag van de strijd voor vrijheid en democratie, otevřeno = open

24 december (vrijdag) - Kerstavond, zavřeno = gesloten vanaf 12.00 uur

25 december (zaterdag) - 1e kerstdag, zavřeno = gesloten

26 december (zondag) - 2e kerstdag, zavřeno = gesloten
 
Bovenaan