Op zoek naar oude bekende uit Strakonice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

En dat zou mogelijk deze dame kunnen zijn...
Ik dacht het ook zo, heb hem deze gegevens al gestuurd via PB... :ja: Laat ons hopen dat ze gevonden is, het zou fijn zijn voor George om de situatie weer uit te kunnen klaren.... ;)
Hij kan dit nalezen via de enveloppe rechts naast zijn profielnaam, bovenaan deze pagina.
Daar zijn nog meer contactgegevens te vinden van haar.
 
Ja, dat klopt maar er zit onder de flat nu een winkel in dameslingerie en er is naast dit gebouw volgens mij geen plaats voor een restaurant. Maar je weet nooit natuurlijk, mijn herinneringen zijn inderdaad uit het verre verleden
 
En George, is het de dame van de foto, Jiřina Tuháčková? Indien ja, dan is ze verhuisd naar de andere kant van de straat...
Ze spreekt Engels en Duits, ik weet niet hoe jullie vroeger converseerden.

Avatar van gebruiker



Jiřina Tuháčková​

 
Als je wilt bel dan even aan en vraag of ze de naam Gina herkent. Dan is ze de juiste persoon.
Vertel haar dat ik ( George von die Niederlande) haar zoek en heel graag haar telefoonnummer zou hebben om haar te bellen.
in ieder geval hartstikke bedankt
 
FF in het kort. We zijn gisteren bij het betreffende appartement geweest. Zoals je kunt zien op de foto's hebben er maar een paar bewoners hun naam bij hun bel staan. Wie weet is het een van deze namen? Voor ons is het niet duidelijk welke bel bij welk appartement hoort (zit daar een systeem in?). We hebben hier wel wat mensen/bewoners aangesproken maar geen van hen kon vertellen wie er in dat appartement woont. Als we weer in het centrum zijn zullen we er nog eens langs gaan. Het mooiste zou zijn als we een foto of volledige naam hebben. De naam Gina zei niemand iets.
 

Bijlagen

  • 1672397734619 (1).jpg
    1672397734619 (1).jpg
    227,9 KB · Bekeken: 19
  • 1672397734612.jpg
    1672397734612.jpg
    116 KB · Bekeken: 20
  • 1672397734604.jpg
    1672397734604.jpg
    92,9 KB · Bekeken: 18
  • 1672397734596.jpg
    1672397734596.jpg
    94,3 KB · Bekeken: 18
De naam Jirina als ik het goed schrijf en het appartement is het juiste, dat weet ik 100%. Volgens mijn herinneringen is het de onderste bel die behoort bij het rechtse appartement op de eerste verdieping.
Voor de moderator: Het is zeker niet de bedoeling om iets verkeerds te doen.
 
Bovenaan