Op zoek naar een camping!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal! Ik had al enige tijd een account op dit forum maar plaats nu pas voor het eerst een bericht.

Mijn naam is Jacco van den Berg en ben de afgelopen 2 jaar op vakantie geweest naar Tsjechie, alle 2 de keren zijn we naar camping Frymburk in Frymburk geweest. Dit is ons zo supergoed bevallen dat we een zwak voor tsjechie hebben gekregen en nu voor het derde jaar weer terug willen keren. Nu is alleen het geval dat wij ook wel eens, ondanks dat het uitermate prima beviel, wat anders willen dan camping Frymburk. Nu hadden we al op dit forum wat informatie ingewonnen, en ook over camping Bucek, de vader van mr. Wilzing. Maar dat is toch niet ons ding omdat wij ook in de directe omgeving willen genieten van de dorpjes en steden.

Camping met nederlandse eigenaren/kampeerders is geen pré maar vinden we toch altijd wel fijn.

Tips zijn welkom!
 
http://kempannin.sumava.net gelijk vanaf de camping raften, kampvuurhout is bij de beheerder te verkrijgen tegen symbolisch bedrag, geweldig en goedkoop restaurantje op de camping, aan de overzijde van de rivier zit een italiaans restaurant. vele wandelroutes starten vanaf deze camping.

je zit in de Sumava een schitterend gebied, ook vele leuke stadjes in de omgeving.

Ga je voor supergoedkoop en luxe kijk dan eens op deze: www.eurocamp.besiny.cz. veel Hollanders komen hier jaar na jaar weer terug en dat zegt genoeg lijkt mij.

kan over deze 2 van mijn favorieten div pagina's vullen met info, wil je iets specifieks weten, stuur dan gerust een pb.
 
Bedankt allemaal voor jullie berichtje, leuk dat jullie allemaal meedenken! We zijn alles even aan het vergelijken en bekijk. Het valt niet mee want er zitten erg leuke campings bij! ik hou jullie op de hoogte en zal eventueel vragen stellen waar nodig!

Groetjes,

Jacco
 
Bovenaan