Op zoek naar camping, rust, water, honden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo hallo

Ik ben nieuw op dit forum en al veel gelezen maar toch nog niet echt gevonden wat ik zoek.
Wij zouden zondagavond vertrekken naar tsjechië. Gingen eerst Kroatië aandoen maar dat leek ons achteraf bekeken veeeeeel te druk. Wij zijn ik en mijn vriend, een dochtertje van 6 en 2 honden.

Wat zoeken wij:

- mooi weer :) wrs gaan we naar de bohemen maar ik weet nog niet waar juist, hangt ook een beetje af van de campings

- een camping waar we nog echt midden in de natuur zitten, de honden toch wel wat vrijheid hebben (dus niet op elkaar geplakt zitten)

- een meer, rivier, ... waar we in kunnen zwemmen en eventueel een staanplaats bij het water

- plaatsen waar we toch wel wat privacy hebben of kunnen creëren

- wandelmogelijkheid

- toch ook iets te zien in de buurt van de cultuur, gebouwen,...

- Rust, rust en nog eens rust :)

Graag jullie hulp, heb al zoveel gelezen en gezien maar nog niet echt wat we zoeken

Dank je wel!
 
devosmh schreef:
..... Wij zouden zondagavond vertrekken naar tsjechië.
Aanstaande zondag gaan jullie weg, bedoel je? Da's wel erg kort dag, hoor, ook gezien het best wel stevige eisenpakket waaraan de camping moet voldoen...
Naja, hopelijk vinden jullie nog op tijd iets leuks. Succes! :)
 
Hai

Wij zitten nu in Tsjechie met onze 2 kleine kinderen en komen net van camping Ceska Brana in Stara Oleska. Eigenaren zijn wat ouder en heel erg lief, ze spreken Duits.
Wat we hebben gezien is ruimte, natuur en genoeg plek voor honden. De camping heeft genoeg plaatsen. Voor auto en caravan betaalden we 340 kronen per nacht.

De omgeving is sprookjesachtig met wandelgebieden, heel goed te doen met honden. Voor steden kun je een korte afstand rijden met de auto.

Er is op loopafstand van deze camping een nieuwe minicamping van een Rotterdammer met zijn vrouw, die is vaak vol (8 plekken) en ook daar zijn honden welkom. Hartstikke leuke lui die alles voor je doen en hun restaurant is ook heel goed! Informatie over wandelroutes zou ik vragen bij deze mensen: Rosalka.

GEWELDIGE OMGEVING !

Fijne vakantie

Helen
 
Even een "te laat" aanvullinkje hierop, omdat ik zag dat Rosalka genoemd werd.

Ben hier vorige week bij toeval beland. Schitterend appartementencomplex en een meer dan uitstekend restaurant.
Een mini-camping erbij met prachtig sanitair.
En erg gunstig geprijsd.
Nederlandse eigenaar, zeer sympathiek. Heeft de appartementen laten zien. Je mond valt open.

http://www.rosalka.eu/

Stuur gerust een bericht als je vragen hebt.
 
Bovenaan