Onze vakantie in Tsjechië 2009

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Cp, ben blij te horen dat mij plezier in deze vakantie af te lezen is aan mijn reisverhaal!

Lina, stel je voor dat ik drie weken was geweest, achteraf had dat een veel beter idee geweest, HI HI HI, maar dat had me een boek geworden tot aan eerste kerstdag!

Liefs Ikke !

Děkuji Gorrit! :beleefd:
:kus: Ikke!

Hoi Hetty!
Met alle plezier!
Door mijn het schrijven van mijn reisdagboek hier op het forum heb ik het gevoel alsof ik mijn reis naar Tsjechie opnieuw gemaakt heb, en dat jullie allemaal een beetje met mij zijn mee geweest!
Liefs Ikke

( En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik al volop op internet aan het zoeken ben waar wij de volgende keer naar toe willen in Tsjechie )
 
Ikke, ik heb genoten van je reisverslag, wat kun jij leuk schrijven zeg!
Ik werd wel even stil toen ik las dat je nog maar zo kort geleden zo ziek bent geweest, des te fijner dat je deze reis hebt kunnen maken.
Ik hoop dat het goed gaat met je gezondheid.
 
Hi Unita!
Bedankt voor je compliment over mijn ''schrijftalent"!
Ja het is echt een wonder dat ik de reis heb mogen en kunnen maken, daarom zal Tsjechië voor altijd bijzonder blijven!
Heel veel liefs
Ikke
 

char

† In Memoriam
Geweldig!!!..

Ik schrijf, (ahum), ook wel eens iets over wat wij in Tsjechie beleven/ beleefden.
Maar dit is heel duidelijk een geval van baas boven baas!!!..

Bedankt voor de verhalen!!... Ze mogen, voor wat mij betreft, zó in de rubriek "Mooie Verhalen"!!..

En dan wel met 6 sterren!!...

Char.
 
Door mijn het schrijven van mijn reisdagboek hier op het forum heb ik het gevoel alsof ik mijn reis naar Tsjechie opnieuw gemaakt heb, en dat jullie allemaal een beetje met mij zijn mee geweest!
Allereerst hartelijk dank voor je prachtige reisverslag.:geslaagd::dank::clap:
En dat gevoel van opnieuw beleven als je het opschrijft is zo herkenbaar.

Hilde:koelte:
 
Hi Pelhrimov!
Hierbij hartstikke bedankt voor de mail, ik ga hem zo gelijk even lezen!
Liefs Ikke

Hallo Char!
Euh, ja daar zit ik dan nu, met knalrode wangen van het blozen, dank je wel voor je super positieve reaktie!
( Echt, ik zou alleen voor het maken van een reisverslag morgen weer naar Tsjechië willen, alleen al om een leuk verhaal voor jullie op het forum te kunnen plaatsen )
Nou ik wacht even tot mijn blozende wangen weg trekken....
Maar in de tussentijd in ieder geval de groetjes van Ikke !

Graag gedaan hoor Hilde!
En nu ik klaar ben met schrijven, en het toch opnieuw wil beleven, kom ik hier af en toe ff me eigen verhaal lezen ( Hi Hi Hi )
Liefs
Ikke
 
Hi Heidi!
Die had ik eerlijk gezegd ook gekregen maar ik was zo onder de indruk van de kostnice dat ik mezelf geen tijd meer gunde om te lezen :blabla:, en toen de gids er toch liep had ik mooi twee vliegen in één klap, ik kon kijken en pikte gelijk een stukje geschiedenis mee!;)
Liefs
Ikke
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ikke, ik heb met heel veel plezier uw verhaal gelezen. Veel herkenningspunten, zie maar mijn foto's van het kindermonument in Lidice in de fotogalerij. Dat heeft samen met Terezin ook een heel sterke indruk bij mij nagelaten. Verder is het leuk te lezen dat je zo genoten hebt van de "eerste" kennismaking en dat jullie er beslist nog meer heen zullen gaan.
 
Hallo Ikke,
Wat een fantastisch verhaal zeg, ging er helemaal in mee, en dan te bedenken dat ik over 2 weken ga, net als jij voor de eerste keer.
Dit noemen ze nu vakantie voorpret.
Dankjewel en hoop dat je gezondheid snel wat beter gaat.
Groetjes Honneponnetje:clap:
 
Hallo Honneponnetje!
Nou ik weet zeker, je krijgt geen spijt van Tsjechië als vakantieland!
Het is werkelijk waar een pracht bestemming, waar ga je precies naar toe in Tsjechië?
En dan te bedenken dat ik echt wel wat landen gezien heb, heb annanasen gegeten in de Dominicaanse Republiek, Sangria verslonden op Tenerife, Baquette's kruidenboter veroberd in Frankrijk etc etc etc
Maar Tsjechië heeft een plekje veroverd in mijn hart!
Ik wens je een supervakantie toe en hoop ook te lezen hoe jouw reis geweest is!
Heel veel plezier Honnepon in het mooie Tsjechië!

Liefs
Ikke
 
Hallo Ikke,
Wij gaan met de camper naar een camping bij Praag.Dus daar kunnen we al heel veel gaan zien en genieten natuurlijk.Het is de bedoeling dat we daarna nog wat gaan rond rijden.Maar dat zien we wel,we moeten ook even zien hoe het met de gezondheid van mijn man gaat daar(reuma).Maar we gaan van het goede uit natuurlijk.En we zullen ongetwijfeld een hele mooie vakantie hebben daar.Dus nu ben ik aan het aftellen,a.s. zaterdag gaan we eerst een week naar Duitsland en daarna in ene streep door richting Praag.Ik zie er echt naar uit hoor.:fluit: :rijden: Groetjes Honneponnetje
 
Bovenaan