Onbekende plant

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik dacht zo'n plant waar oranje bloemen aan komen, maar weet niet de naam nu. Misschien zijn het wel lelies inderdaad. Als het met oranje bloemen is dan ben je toch maar mooi in stijl pes.


*edit* Even gezocht op speciaal de -oranje lelie-, maar dit lijkt wel op wat ik in mijn gedachten heb malmug! :top:

lelie.jpg
 
nee, die zijn het niet lina, bij de lelie zijn de bladeren langer en smaller, die heb ik in mijn tuin.
het lijkt inderdaad wel ananas maar dat kan toch niet met de temperatuur in tsjechië?
 
Ik blijf in die oranje bloem hangen, met stevige stengel en vrij platte lange bloem. :denk: Sorry pes, met ons gissen maken we het alleen maar moeilijker, :lmfao: maar voordat het bloeit weet jij welke plant het is. :top:
 
Dit zijn inderdaad lelies, ik heb er een aantal gekregen van de buurman twee jaar terug. Hij vond ze niet zo mooi. Ook ik kijk het nog een jaar aan anders haal ik ze er ook uit vind ze ook ietsjes minder mooi.:bloem:
 

Vodnik

† In Memoriam
řebčík královský, volgens "moje manyalka!". ik heb geen verstand van blommen, alleen waar je ze kan kopen! ( bloem makrt grun)

Ik ga verder mer met huis vebouwen!

Pieter!
 
Bovenaan