Om te lachen!!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Zo kan je helemaal niets meer kopen voor kinderen. :fool:
Het is bedoeld voor kleine kinderen maar die mogen er niet aankomen.
Kaufland heeft (denk ik nog) geen vestiging in NL.
 

Vodnik

† In Memoriam
ok, de clou is dat deze sleutelhanger in het duits een sluitel-aanhanger is genoemd.
Dit is één op één vertaald in tsjechisch (en slowaaks) als aanhanger (prives) voor sleutels (klic)
De juiste vertaling voor sleutelhanger is Přívěsek na klíče

Er bestaan veel van dit soort machine vertalingen, vooral uit het chinees (chinglish genoemd).


Pieter
 
Zo kan je helemaal niets meer kopen voor kinderen. :fool:
Het is bedoeld voor kleine kinderen maar die mogen er niet aankomen.
Kaufland heeft (denk ik nog) geen vestiging in NL.


Ik denk dat kinderen onder de 3 ook niets van doen hebben met sleutelhangers. En bedenk eerst eens even hoe vaak een sleutelhanger stuk gaat. Niet gek hoor dat die waarschuwing er op staat ik zou kleine kinderen zoiets niet geven.

A3.
 

char

† In Memoriam
De mooiste grap vind ik dat er op het label,..van het uitgepakte eendje,..staat of je de verpakking wilt bewaren, voor evt. verdere correspondentie!!..(alleen in het Duits!!..)

Nadat het helemaal fout ging met jouw kind, natuurlijk!!..

Char.
 
De mooiste grap vind ik dat er op het label,..van het uitgepakte eendje,..staat of je de verpakking wilt bewaren, voor evt. verdere correspondentie!!..(alleen in het Duits!!..)

Nadat het helemaal fout ging met jouw kind, natuurlijk!!..

Char.

dit zijn nu de zogenaamde "pekingeenden "
ik kan me nog herinneren ( ik was toen 2 ) dat ze in het bad dreven.
op een dag zat ik weer eens in bad toen ik zo een eendje te pakken kreeg..
ik stopte het eendje in mijn mond en liep rood aan en begon te proesten en te huilen en liep rood aan..
mijn moeder snelde op me af en dacht in eerste instantie dat ik zeep in de oogjes had gekregen..
niets was minder waar en toen ik steeds roder aanliep gaf ze me een tik op de rug om de gewraakte badeend te verwijderen..
dit lukte in eerste instantie niet dus werd met vereende krachten samen met de buurman de "heimlichgreep "toe-gepast wat wel effect sorteerde..
het gele gevaar schoot eruit dwars door het douche-raampje en belande 2 balkons verder in de geraniums..
echt gebeurd, soms droom ik er nog over..
zoals vannacht..

Nazdar.
 

Marcel

Moderator
er zijn wel meer vreemde zaken aan te treffen als waarschuwingen op verpakkingen.
recent had ik een zakje pinda's gekocht met daarop de waarschuwing : dit product kan sporen van pinda's en noten bevatten.
 
Bovenaan