Nou ik zal me dan ook maar even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Mijn naam is Trea, getrouwd met Ed, en moeder van 2 volwassen zonen.
In het dagelijkse leven ben ik overblijfmoeder op een basisschool wat ik met heel veel plezier doe.

Tsjechie heb ik een aantal jaren geleden al ontdekt toen ik nog met iemand anders getrouwd was.

En vorig jaar wilde ik Ed ook wel eens laten zien wat er nou eigenlijk zo mooi was aan Tsjechie
Dus we hadden en huisje gehuurd in de buurt van Karlovy Vary wat een geweldige omgeving was, en waar vandaan we uiteraard ook Praag en Pilsen met een bezoek vereerde....
Het huisje was 3 keer niks, maar daarover een andere keer ;)

Al met al hebben we een waanzinnige vakantie gehad....en hebben we besloten om ook dit jaar toch weer even te gaan

Dit forum lijkt me een leuke manier om leuke uitjes en weetjes op te doen....
 
Dank voor je welkom, we maken deze keer een klein rondreisje..via Pilzen, Ceske Budejovice, Praag, Choltice, Liberec en dan via Dresden weer naar huis....Zat te zien onderweg en voor dit jaar om te beginnen even genoeg om te proberen hoe dat bevalt..En we moesten toch ergens een keus maken...er is zo veel te zien en te doen....
 

Ad Verschoor

Donateur
Trea welkom. Ik vind het leuk iemand te treffen die rondreist door dit prachtige land en ben nieuwsgierig op welke manier je dit gaat doen. Per camper of maak je gebruik van pensions, want dan kan ik je er wel enkele aanbevelen. Uiteraard geldt dit ook voor bezienswaardigheden op jullie route. Wanneer hebben jullie de reis gepland ? Graag wijs ik je op mijn verslagen over onze reizen:
2010, 2011,2012,2013,2014,2015, 2016 en 2017.
Ik wens jullie plezier met de voorbereidingen en vooral een fijne vakantie !!!!!!!!
 
Dank voor het welkom...Ad..ik had al een gedeelte van een verslag van je zitten lezen, had weinig tijd maar ga er binnenkort eens voor zitten....We trekken met onze eigen auto er op uit en overnachten bij AirBnB's...voor dit jaar hebben we dus alle accommodaties al rond...maar wie weet volgend jaar als het ons bevalt, we willen dan wat dieper het land in tegen die tijd dus meer de oostkant zeg maar, dat we een beroep op je doen....We reizen van 25 augustus tot 5 september.....net mooi om eens te kijken hoe het bevalt om rond te trekken...en te kijken hoe we het een volgend keer anders zouden doen of zo houden....We kijken er in elk geval naar uit...
 
Bovenaan