Noord Bohemen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,
Wij zijn nieuw op het forum en groen op gebied van Tsjechie . We kozen na veel wikken en wegen toch maar voor het vliegtuig. We zouden graag niet ver van Liberec logeren.
Onze b&b is in Krizany niet ver van Jested en het Boheems paradijs .
Wij willen ook ( natuurlijk) Praag bezoeken . Wij zouden daar 4 dagen voor willen uittrekken. Mijn vraag is dan ook " is dat niet te veel en hebben jullie tips wat betreft een onderkomen in Praag .
Wij zouden het graag van jullie horen.
thx
The Iceman
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ik heb enkele vraagjes. Wanneer gaan jullie precies ? Hoe gaan jullie van Praag naar Křižany ? En wat willen jullie in Praag allemaal bezoeken ?

Er zijn nog een aantal mooie zaken kortbij Praag als jullie er over een wagen beschikken.
 

Ad Verschoor

Donateur
Hallo,
Welkom op dit forum. Ik garandeer je dat je er veel plezier aan kunt beleven. Mijn vraag sluit aan bij de anderen. Gaat het alleen om Praag of ook om Liberec en omgeving ?
In mijn reisverslag van april/mei zijn zowel Praag, als Liberec en omgeving meegenomen.
 
Hi Kryzany ken ik. Zijn er afgelopen zomer vele malen doorgekomen toen we van Januv Dul naar Liberec gingen om boodschappen te doen.
Is een heel leuk plaatsje, een beetje in de Anton Piek stijl vind ik.

In Praag hebben we een keer of 3 gelogeerd in Rezidence Emmy. Kan het iedereen aanbevelen. Heel goed hotel voor een zeer schappelijke prijs.

Met het vliegtuig zou ik Wizz air overwegen. Is wel vanuit Eindhoven, maar de prijs is goed en de vliegtijden ook. Praag kan je in 2 dagen bekijken maar je kan er ook 4 weken voor uittrekken. Ligt eraan wat je wilt in die stad.
 
Hallo,
Wij zouden vanaf de luchthaven met de wagen door rijden naar Křižany en daarna de wagen terug afleveren op de luchthaven. De laatste 4 dagen zouden we Praag willen bezoeken.

Hi Feertje 22 ,
Thx , wij zouden logeren bij Karolina en Jo van Villa Flamendr . Dat zijn landgenoten . Wizz air gaat ook vanuit Charelroi maar we hebben toch gekozen voor Brussels airlines. Maar zeker in gedachten houden voor een volgende keer.
Thx
 
Bovenaan