Nog 1,5 week

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi allemaal.

Zojuist het forum even doorgespit. Leuk om zo vlak voor mijn vakantie vanalles te lezen van echte kenners...

Wij, mijn vriend en ik gaan over 1,5 week naar Tsjechië. Ikzelf ben er al 4x eerder geweest.
2x met een schoolreisje van een kleine week, verblijvend op een camping in een buitenwijk van Praag.
1x met mijn vriend, in een hotelletje in Praag, en 1x met een stel vrienden in een huisje in de omgeving van Brno.

Na onze rondreizen in Ijsland, Ierland en Costa Rica trekt het vertrouwde tsjechie ons toch weer aan.
Tuurlijk ook omdat het financieel iets beter te doen is vergeleken met de dure rondreizen, maar ook omdat het een heerlijk land is.

Dit keer gaan we met de auto rondreizen, een week of 2. We zien wel waar we allemaal precies heen gaan. In elk geval zal er toch een tripje Praag bij zitten.

Ach, en als we nog iets voor iemand mee moeten nemen uit Nederland, laat het dan even weten, dan brengen we het even langs :D

Groetjes Noëlle
 

Marcel

Moderator
heel veel plezier en als je een paarse PT Cruiser ziet rijden met NL platen erop, dan zijn wij dat. ptcruiser-moving.gif
we gaan ook weer naar CZ van hemelvaart tot 2de/3de pinksterdag.
 
Marcel en Noelle:
Ook al ben ik stinkend jarloers op jullie:
Een goede/veilige reis, mooi weer en behouden thuiskomst gewenst!!
En laat je niet opvreten door allerlei enge steekbeesten zoals de vorige keer Marcel:deuk:
 
Marcel schreef:
heel veel plezier en als je een paarse PT Cruiser ziet rijden met NL platen erop, dan zijn wij dat.
we gaan ook weer naar CZ van hemelvaart tot 2de/3de pinksterdag.
Ik zal opletten. Wanneer je een witte Fiat Doblo met rode bollen en Schuuring erop ziet, dan zijn wij dat :D
Met hemelvaart gaan we eerst naar Breda (Jazzfestifal) en dan door die kant op, en pas rond de 12e weer terug....
 

Marcel

Moderator
die witte fiat is dus ook niet te missen :D maar die rode bollen, zijn dat jullie zon-verbrandde hoofden ?? ;)

het steekbeest was een steekvlieg, welke een ontstoken onderbeen veroorzaakte. dus deet zal niet helpen :(
 
Bovenaan