Nieuwe waarschuwingen op bierverpakkingen

Topic in 'Het Archief' gestart door Marcel, 23-02-2006.

1. Marcel

Marcel Beheer Moderator

1. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de waan geven dat je fluistert, maar dat je dat dus niet doet.
    2. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker dat je danst als een idioot.
    3. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan veroorzaken dat je je vrienden keer op keer vertelt dat je van ze houdt.
    4. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat je kan zingen.
    5. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de impressie geven dat je ex-liefjes er op zitten te wachten dat jij ze belt om 4 uur 'snachts.
    6. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je laten denken dat je een goed gesprek kan hebben met de andere-sexe zonder het spreken met comsumptie.
    7. waarschuwing : het consumeren van alcohol je het gevoel geeft dat je mystieke Kung Fu krachten hebt, wat kan resulteren in het ontvangen van een pak slaag.
    8. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker van wrijvings/schuur brandplekken op het voorhoofd veroorzaakt door nylon vloerbedekkingen, tijdens het wegslepen van je verdoofde lichaam.
    9. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat jij sterker bent, slimmer bent, sneller bent, sexier bent en er beter uitziet dan de meeste mensen.

10. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan ertoe leiden dat je "onzichtbaar" bent geworden.

2. Nou Marcel ik persoonlijk vind het wel jammer, dat we je niet meer terug zien .

groetjes Loek:deuk: :deuk: :deuk:

3. Waarschuwing : Het consumeren van alcohol kan leiden tot het negeren van waarschuwingen.

4. De beste tot nu toe

5. Waarschuwing: het consumeren van alcohol kan leiden tot het consumeren van nog meer alcohol.

6. Ze worden steeds beter

7. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan.... eh... wat ook alweer........eh.................o ja, het geheugen aantasten, of was dat iets anders, ik weet het niet meer....

8. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

waarschuwing : het consumeren van alcohol kan er toe leiden dat je volgende dag geen besef meer hebt wat er daags voordien is gebeurd.

9. Klinkt meer als een aanbeveling:deuk:

10. Ook de volgende ochtend?? Bij mij niet hoor!!!

11. ja, maar met heinekenbier heb je daar
    allemaal geen last van hoor,het drinkt
    zo gezellig weg joh,:)
    groetje van een goede bierkenner:D

12. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

Begin alvast maar een strategische opbouw te voorzien met voldoende zandzakken...........want dit verhaal blijft niet ongestraft doorgaan.:kwaad:

13. Zeg wil je wel de juiste persoon citeren!! :kwaad:

14. [​IMG]

hihi
    :doei:

15. Marcel

Marcel Beheer Moderator

1. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de waan geven dat je fluistert, maar dat je dat dus niet doet.
    2. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker dat je danst als een idioot.
    3. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan veroorzaken dat je je vrienden keer op keer vertelt dat je van ze houdt.
    4. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat je kan zingen.
    5. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de impressie geven dat je ex-liefjes er op zitten te wachten dat jij ze belt om 4 uur 'snachts.
    6. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je laten denken dat je een goed gesprek kan hebben met de andere-sexe zonder het spreken met comsumptie.
    7. waarschuwing : het consumeren van alcohol je het gevoel geeft dat je mystieke Kung Fu krachten hebt, wat kan resulteren in het ontvangen van een pak slaag.
    8. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker van wrijvings/schuur brandplekken op het voorhoofd veroorzaakt door nylon vloerbedekkingen, tijdens het wegslepen van je verdoofde lichaam.
    9. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat jij sterker bent, slimmer bent, sneller bent, sexier bent en er beter uitziet dan de meeste mensen.
    10. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan ertoe leiden dat je "onzichtbaar" bent geworden.

11. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je het idee geven dat mensen MET je mee lachen.

16. :) mijn favoriet in tsjechie:)
    groetjes van corenjan die half mei voor 3weekjes
    weer naar tsjechie mag:deuk:
    (waarom denk je dat ik voor die vrachtwagen stop?):fluit:

17. UUUhhh misschien uit Angst

groetjes Loek:deuk: :deuk: :deuk:

18. Och, dat doen eigenlijk al die waarschuwingen toch? Ik ben er tenminste nog niet minder door gaan drinken... :D

De Ware Pivonist doet niet aan katers.

19. Macek

Macek Geroyeerd Lid

Nee want heineken is geen bier dat is waterzooi met smaak paardenseik en ik wil u bij deze vriendelijk edoch dringend verzoeken om als we het hebben over Tsjechische Pivo de naam van heineken, als vergelijking, absoluut niet te noemen. En helaas, u is geen goede bierkenner, ik moet u teleurstellen maar uw waarneming van uw Tsjechische favoriet geeft hoop voor de toekomst.

20. Sas

Sas

Of het nu Heineken, Amstel, Grolsch, Belgisch of Tsjechisch bier is, het is allemaal kattezeik :tomaat: :tomaat: :tomaat:

Ja ja ik ga alvast achter de zandzakken liggen.

Deel deze pagina