Nieuwe waarschuwingen op bierverpakkingen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Marcel

Moderator
1. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de waan geven dat je fluistert, maar dat je dat dus niet doet.
2. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker dat je danst als een idioot.
3. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan veroorzaken dat je je vrienden keer op keer vertelt dat je van ze houdt.
4. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat je kan zingen.
5. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de impressie geven dat je ex-liefjes er op zitten te wachten dat jij ze belt om 4 uur 'snachts.
6. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je laten denken dat je een goed gesprek kan hebben met de andere-sexe zonder het spreken met comsumptie.
7. waarschuwing : het consumeren van alcohol je het gevoel geeft dat je mystieke Kung Fu krachten hebt, wat kan resulteren in het ontvangen van een pak slaag.
8. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker van wrijvings/schuur brandplekken op het voorhoofd veroorzaakt door nylon vloerbedekkingen, tijdens het wegslepen van je verdoofde lichaam.
9. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat jij sterker bent, slimmer bent, sneller bent, sexier bent en er beter uitziet dan de meeste mensen.

10. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan ertoe leiden dat je "onzichtbaar" bent geworden.
 
waarschuwing : het consumeren van alcohol kan.... eh... wat ook alweer........eh.................o ja, het geheugen aantasten, of was dat iets anders, ik weet het niet meer....
 

Freddy2005

† In Memoriam
waarschuwing : het consumeren van alcohol kan er toe leiden dat je volgende dag geen besef meer hebt wat er daags voordien is gebeurd.
 
Gorrit schreef:
Ga dan maar niet aan de Pivo:deuk:

En hij is niet de enige;)

ja, maar met heinekenbier heb je daar
allemaal geen last van hoor,het drinkt
zo gezellig weg joh,:)
groetje van een goede bierkenner:D
s14wut.gif
 

Marcel

Moderator
1. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de waan geven dat je fluistert, maar dat je dat dus niet doet.
2. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker dat je danst als een idioot.
3. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan veroorzaken dat je je vrienden keer op keer vertelt dat je van ze houdt.
4. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat je kan zingen.
5. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de impressie geven dat je ex-liefjes er op zitten te wachten dat jij ze belt om 4 uur 'snachts.
6. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je laten denken dat je een goed gesprek kan hebben met de andere-sexe zonder het spreken met comsumptie.
7. waarschuwing : het consumeren van alcohol je het gevoel geeft dat je mystieke Kung Fu krachten hebt, wat kan resulteren in het ontvangen van een pak slaag.
8. waarschuwing : het consumeren van alcohol is de grootste veroorzaker van wrijvings/schuur brandplekken op het voorhoofd veroorzaakt door nylon vloerbedekkingen, tijdens het wegslepen van je verdoofde lichaam.
9. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je de illusie geven dat jij sterker bent, slimmer bent, sneller bent, sexier bent en er beter uitziet dan de meeste mensen.
10. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan ertoe leiden dat je "onzichtbaar" bent geworden.

11. waarschuwing : het consumeren van alcohol kan je het idee geven dat mensen MET je mee lachen.
 
:) mijn favoriet in tsjechie:)
s2rwqa.jpg

groetjes van corenjan die half mei voor 3weekjes
weer naar tsjechie mag:deuk:
(waarom denk je dat ik voor die vrachtwagen stop?):fluit:
 

Macek

Geroyeerd Lid
corenjan schreef:
ja, maar met heinekenbier heb je daar
allemaal geen last van hoor,het drinkt
zo gezellig weg joh,:)
groetje van een goede bierkenner:D
s14wut.gif

Nee want heineken is geen bier dat is waterzooi met smaak paardenseik en ik wil u bij deze vriendelijk edoch dringend verzoeken om als we het hebben over Tsjechische Pivo de naam van heineken, als vergelijking, absoluut niet te noemen. En helaas, u is geen goede bierkenner, ik moet u teleurstellen maar uw waarneming van uw Tsjechische favoriet geeft hoop voor de toekomst.
 
Of het nu Heineken, Amstel, Grolsch, Belgisch of Tsjechisch bier is, het is allemaal kattezeik :tomaat: :tomaat: :tomaat:

Ja ja ik ga alvast achter de zandzakken liggen.
 
Bovenaan