Nieuwe gasten

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

De eerste en de laatste paar dagen dat we in Tsjechië zijn, gaan we altijd op een camping niet ver van de grens staan.
Zo ook dit jaar. We waren op de Camping in Mala Skala gaan staan.
Toen wij op zondagmorgens wakker werden, bleken er 's nachts een aantal nieuwe gasten te zijn neergestreken:

malaskala.jpg

Altijd (ook hier zijn we vaker geweest) vind je hier op zondagmorgen her en der op de camping groepjes jongeren die hun roes uitslapen.
Het ontwaken van de jongelui is altijd heel grappig om te zien.
Een extraatje dus.
 
We hebben er nog nooit last van gehad. Ze doen blijkbaar alles heel stilletjes want zelfs de honden reageren niet.
Wij hebben het heel warm gehad in Tsjechië. Wij waren er in het voorjaar.
 
Dat is toch leuk.
Lekker een beetje uit je dak gaan en neerploffen waar het je uitkomt.

Voor je het weet ben je oud en zeg je: had ik maar.

Mijn zegen hebben ze.
 
Wat zullen die gasten een pijn in de kop hebben....maar ze hebben een mooi feessie gebouwd.:stout:
Wat een lol om je helemaal klem te zuipen en dan gewoon neervallen en wakker worden op een plekkie in de openlucht.

Aan mij niet meer besteed, ik blijf wel binnen:cheers: :cheers:

Groet, Doni:zwaai:
 
Vrienden van ons hebben een hostinec in Cerekvice nad Bystrice.
Daar laten ze de gasten die een glaasje teveel op hebben en in slaap zijn gevallen gewoon zitten tot de volgende dag. Ze doen op het sluitingsuur gewoon het licht uit en de zaak op slot. Een tip voor de Nederlandse horeca? Hihihi!
 

Macek

Geroyeerd Lid
Wat zullen die gasten een pijn in de kop hebben....maar ze hebben een mooi feessie gebouwd.:stout:
Wat een lol om je helemaal klem te zuipen en dan gewoon neervallen en wakker worden op een plekkie in de openlucht.

Aan mij niet meer besteed, ik blijf wel binnen:cheers: :cheers:

Groet, Doni:zwaai:

Pijn in de kop , een zg. "houten harses" krijgt men door vochtgebrek, daarom is het verstandig om tijdens "slemppartijen" regelmatig een flink glas water te drinken. De lever en aanverwante organen gebruiken alle vocht om de alcohol af te breken vandaar ook die droge strot als je bijkomt. Mooie foto trouwens van echte liefhebbers want de fles is volgens mij leeg!
 
Bovenaan