Nieuw uit Drachten/Friesland // Havirov/Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, mijn naam is Lenka, ik ben 28 jaar. Ik heb 3 jaar in Engeland met mijn man gewoond (hij is Engels) en sinds Juli 2005 wonen we in Drachten, Friesland. Spreken gaat beter dan schrijven, maar ik hoop, dat ik verstaanbaar ben. In Tsjechie woonde ik in Havirov.
Grotjes Lenka
 
Hoi Lenka,

Welkom! Mijn Tsjechische vriend (Standa) komt uit Ostrava en ik heb daar zelf ook in totaal 9 maanden gewoond. Ben dus ook wel eens in Havirov geweest, wat niet ver daar vandaan is!

Wij wonen zelf alweer 1,5 jaar in Ierland, Dublin. Dit omdat Standa hier geen werkvergunning nodig heeft. Ook hebben we een korte tijd in Engeland gewoond.

Veel plezier op dit forum.

Groetjes,

Tanja
 
Leni schreef:
Hallo allemaal, mijn naam is Lenka, ik ben 28 jaar. Ik heb 3 jaar in Engeland met mijn man gewoond (hij is Engels) en sinds Juli 2005 wonen we in Drachten, Friesland. Spreken gaat beter dan schrijven, maar ik hoop, dat ik verstaanbaar ben. In Tsjechie woonde ik in Havirov.
Grotjes Lenka

Ahoj Lenko, do Havirova (Podlesi) jsem chodila do skoly, pritel je Fris z male vesnice Idaerd, ted bydlime v Rotterdamu. Mame to k sobe daleko, ale zaujala me ta dve shodna mista, Havirov a Friesland:D
 
Hoi, Lenka wolkom op het forum, en in Frysân. ik woon niet ver bij je vandaan,in Sumar zo,n 10 m bij je vandaan.Wij zijn nu 2 keer in Tsjechie geeest en hopen volgend jaar weer te gaan,zo,n mooi land. Hoop dat je je thuis voelt bij de Friezen en natuurlijk ook op het forum.
 
Dank voor je warme welkom.
Ik voel me al thuis. Ik heb een klein schoonheidssalon hier in Drachten dus ik goed spreek-oefenen krijg (schrijven gaat niet zo goed):bloos2:[FONT=&quot] [/FONT]
 

Freddy2005

† In Memoriam
Leni schreef:
Dank voor je warme welkom.
Ik voel me al thuis. Ik heb een klein schoonheidssalon hier in Drachten dus ik goed spreek-oefenen krijg (schrijven gaat niet zo goed):bloos2:

Ook welkom Lenka, het schrijven ziet er fantastisch uit. Doe zo verder, oefening baart kunst.

Ps ik heb de link naar het salon bekeken en dat ziet er ook goed uit.;)
 
Hallo Lenka, van harte welkom op het Forum, and welcome to your husband too! Welkom ook in Friesland, zelf woon ik ook in Friesland, vlakbij Joure in Langweer. Groot fan van Tsjechië en van Tsjechische auto's, vooral Tatra, maar dat had je misschien uit mijn screenname al begrepen....

PS Als ik zo bekijk hoeveel mensen er toch eigenlijk in Friesland zitten zou je denken dat er ook wel eens een forummeeting in het hoge noorden georganiseerd zou kunnen worden?!?
 

Freddy2005

† In Memoriam
tatrafan schreef:
Als ik zo bekijk hoeveel mensen er toch eigenlijk in Friesland zitten zou je denken dat er ook wel eens een forummeeting in het hoge noorden georganiseerd zou kunnen worden?!?

Akkoord maar dan op het eind van de lente zou ik zeggen want Friesland ligt toch in het hoge noorden en dat is een eind rijden voor mij. Zeker niet te doen in de winter. Afspraak eind mei ?:)
 
freddy ik denk dat je dat in 3 a 4 uurtjes rijd ook in de winter wel,

en ik heb ook even op de site van jou schoonheidsalon zitten kijken en die oorkaarsentherapie lijkt me wel wat dus kom binnenkort wel eens een afspraak maken
groet Rika
 
Esthertje schreef:
Lijkt me pijnlijk :traan: Maar ik heb ook geen idee :oeps:

Maar ik heb het wel net ff zitten te bekijken http://www.allthatsbeauty.com/oorkaarsentherapie.htm

:D de oorkaarsent therapie is helemaal niet pijnlijk! Goed voor jouw hoofd, speciaal voor de winter. Iedereen is hartelijk welkom in mijn salon.

tatrafan schreef:
PS Als ik zo bekijk hoeveel mensen er toch eigenlijk in Friesland zitten zou je denken dat er ook wel eens een forummeeting in het hoge noorden georganiseerd zou kunnen worden?!?

Dat lijkt me goed idee!
 
Esthertje schreef:
Lijkt me pijnlijk :traan: Maar ik heb ook geen idee :oeps:

Maar ik heb het wel net ff zitten te bekijken http://www.allthatsbeauty.com/oorkaarsentherapie.htm
:confused: Kweenie, Ik ben niet zo'n zweverig tiep, ik heb altijd moeite met dit soort dingen, kijk er altijd nogal sceptisch tegenaan. Maar niet iedereen hoeft dit te willen doen tenslotte!!
Nietemin gun ik je een zeer grote klantenkring Leni en Rockanje is toch veel en veel te ver om naar jouw salon toe te komen, dat scheelt ook nog eens.:D :D
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Leni schreef:
:D de oorkaarsent therapie is helemaal niet pijnlijk! Goed voor jouw hoofd, speciaal voor de winter. Iedereen is hartelijk welkom in mijn salon.
Ik geloof je gelijk Leni, sorry zo was het niet bedoeld :?: Ik zou graag eens willen komen, maar zit een beetje te ver weg, maar ik ben er zeker van dat je nog weleens een paar forumleden zult ontvangen. Succes en veel plezier hier op het forum :D .
 
Bovenaan