nieuw lid: Mac

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo Ik ben Mac. Via mijn ex. met Tsjechie in contact gekomen. Voor mij was het even wennen maar ik begin steeds meer Tsjechie mooi te vinden.....rust, natuur, eenvoud, vriendelijkheid, creativiteit.
Momenteel op huizen jacht, daarom wat vaker naar Zuid Bohemen, aldaar een hotel geboekt voor de overnachtingen.
Heb een huisje op het oog, maar wat problemen met aanvraag hypotheeklening. Ben zzp-er sinds 6 jaren. Omzet is geen probleem, heb een klein bedrag aan eigen geld. Wil dit gebruiken bij de eerste verbouwingen cq herstelreparaties van het huis.
Wie heeft tips voor mij in deze uitdaging.
 

Ad Verschoor

Donateur
Welkom op dit forum en leuk dat je het gevonden hebt. Jaarlijks reizen wij meerdere weken door dit prachtige land. Wij krijgen er maar geen genoeg van. Zuid Bohemen is eveneens zo'n mooie streek en er staat genoeg te koop. Heel vaak wordt in dit forum doorverwezen naar het forumlid Radka en haar bureau voor advies. Vaak wordt ook op het forum wel een huis aangeboden, zoals afgelopen week in Zbyslav in de buurt van Klatovy. Veel succes met je zoektocht !!
 
Hoi Mac.

In welk gedeelte van zuid Bohemen zoek je en wanner ga je erheen?
Wij hebben pas iets gekocht in de regio Strakonice en hebben daar heel wat huizen gezien.
Hypotheek krijgen is moeilijk.

Groet Luigi.
 
Bovenaan