Nieuw abonnement van T-Mobile

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
T-Mobile biedt in Tsjechie FMC-diensten: Magenta 1

T-Mobile Tsjechië heeft met Magenta 1 nieuwe vast-mobiele diensten geïntroduceerd. Klanten kunnen daarmee minstens twee diensten combineren van elk CZK 399 en daarmee 25 procent besparen op de totaalprijs.

Magenta 1 service bundels zijn er in vier varianten: Small, Medium, Big en Biggest. Alle beschikken over onbeperkt bellen en sms’en binnen de Magenta groep; een week terugkijken in T-Mobile TV en T-Mobile Sat TV (3 dagen voor TV Mini); gratis antivirussoftware van Kaspersky; de app Surfie voor het monitoren van internetgebruik van kinderen; en prioriteitsklantenservice.

De korting op de maandelijkse abonnementen is afhankelijk van de Magenta 1 variant: 10 procent, 15 procent, 20 procent en 25 procent. De twee hoogste varianten beschikken ook over het delen van datapakketten van respectievelijk 10 en 15 GB.

Bron: telecompaper.com
 
Ad plaatst gelukkig nog altijd als één van de weinigen (zo niet de enige) veel berichten op dit forum. Misschien niet allemaal even interessant en zo nu en dan zit er een twijfel-aan-het-nut-gevalletje tussen zoals deze, maar liever een misser tussen veel berichten, dan weinig of geen berichten.
;)
 
Geheel mee eens Punkenstein. Echter dit is een advertentie en ik geloof niet dat dit de bedoeling is. Maar het zij hem vergeven..
 
Zal ik dan het COOP huis aan huisblad scannen? Voor de goedkope aanmaakblokjes, waspoeder en bakvet..
Best een idee eigenlijk. Scheelt papier. Derhalve Ad, ja volg het advies van Punk! Sluit ik mij aan.
 
Bovenaan