Niet helemaal nieuw...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal nieuw, maar niet zo actief geweest en me ook nog nooit voorgesteld...
Ik ben Nathalie L., en een gigantische liefhebster van Praag. Mijn man zit vaak op dit forum onder de naam "Boeda" en samen zijn wij sinds kort de gelukkige eigenaars van een huisje onder de rook van Praag.

We organiseren vaak ook stedentrips naar Praag (en Parijs) en onderscheiden onszelf door het net even heel anders te doen dan de geijkte reisjes. Hierdoor durf ik wel te zeggen dat we inmiddels een grote Praagkennis hebben. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan eens op mijn sites:
www.parkwijkalmere.nl/reisverslagpraag
www.parkwijkalmere.nl/kerstsfeerinpraag

Dit zijn uiteraard slechts indicaties van wat wij doen. De kerstreis was vrij algemeen, meestal diepen we een thema uit, maar kerst in Praag, ja dat is op zich al een thema!

Mijn bijdrage op dit forum zou kunnen zijn dat ik mensen adviezen kan geven om een geweldige tijd in Praag te hebben. wil je leuke restaurantjes weten, uitgaanstips, mooie wijken etcetera, ik help graag!

Groetjes,

Nathalie
 
Hallo Gorrit,

Bedankt voor je reactie. Ik ben me bewust van de voorwaarden en heb niet het idee in "overtreding" te zijn. Het is niet ter promotie, afgezien van het feit dat het reizen zijn zonder winstoogmerk, maar puur voor de fun, organiseren we de reizen alleen voor familie, vrienden en bekenden, voor hen heb ik eigenlijk ook deze sites gemaakt. Het is dus niet de bedoeling om een reis te verkopen, maar om te laten zien wat ik zoal in Praag doe.
 
In het verleden hebben we wel eens discussies over commerciële topics gehad, vandaar mijn reactie. E.e.a. kwam in eerste instantie anders op mij over, maar afgaande op je verhaal: Veel succes:oeps:!!
 
Bovenaan