Net terug uit Tsjechië. Penzion Revis in Svoboda n. Upou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vandaag ben ik teruggekomen uit Tsjechië. We verbleven in Penzion Revis, in het dorpje Svoboda nad Upou.
Echt een heel goed vakantie-adres. Het wordt gerund door een familie, waarbij vader, moeder en zoon actief in het Penzion werken.
De zoon spreekt Engels , Duits en Tsjechish, zijn ouders voornamelijk Tsjechisch en een beetje Duits. Aangezien mijn Engels het beste is, praatte we veel met de zoon. :D

Ze hebben ongeveer 10 kamers, van 4 tot 6 persoons, die simpel maar netjes ingericht zijn. Onze kamer was 4 persoons, dan heb je een slaapkamer met dubbel bed, en 2 slaapbanken in de woonkamer. Een keukentje met kookplaatje, wasbak en koelkastje. Een kein badkamertje met wasbak, WC en douche maakt het compleet.Je kan er ontbijten en dineren, tegen extra kosten. Je geeft dit de dag ervoor op bij de eigenaar, en eet mee met 'wat de pot schaft'. We hebben dit 1x gedaan en toen aten we schnitzel met frites. Smaakte erg goed. We hebben een zoon van 8 en dochter van 6, die zich prima vermaakten daar. Ze hebben in het pension een ruimte met speelgoed en knuffelbeesten, en buiten een zwembadje (5 meter rond, 1 meter diep),trampoline en zandbak in een hele grote achtertuin. Kleine honden zijn toegestaan op de kamer, tegen betaling.
We hebben deze plek gevonden via Bookings.com, daar scoorde het een 9,3 :D
De afgelopen 2 weken zijn ons zo goed bevallen dat we meteen hebben geboekt voor volgend jaar. Dan gaan we met mijn schoonouders, en onze honden.
 
Bovenaan