Levensmiddelen Nederlandse winkel in Praag

Topic in 'Eten & Drinken' gestart door Petra7183, 04-03-2012.

1. Lipno,....................
    Helaas, da's te ver.
    Dan maak ik ze maar liever zelf en weet ik wat er in zit;)
    Maar voor de liefhebbers: Dobrou Chut.

dennuzzz vindt dit leuk/interessant.
  2. Heeft iemand wel eens hagelslag bij een Albert gezien? Op de Nederlandse pakken staat namelijk een Tsjechische tekst: Čokoládová rýže tmavá + lijst van ingrediënten. Hier in de buurt heb ik het nooit gezien.
    Koffiepads ben ik alleen bij Ikea tegengekomen. Vroeger hadden ze bij de Lidl in de zomer wel eens verschillende soorten, maar de laatste jaren zie ik ze daar nooit meer.

3. In Svitavy is de Kaufland verbouwd en het assortiment is flink uitgebreid. Ze verkopen nu zelfs hagelslag. Je moet het alleen zoeken bij de ingrediënten om een taart te versieren. Maar het zijn normale pakken, met de grootte van Nederlandse hagelslag. Ook zag ik bij de Kaufland groene spliterwten. Gele kan je overal kopen, maar die smaken toch anders.

4. Dit hadden we moeten weten afgelopen week! Zoons (net 4) culinaire geneugten buiten de deur gaan qua vlees niet verder dan frikandel, dus hij heeft de hele week op uitsluitend patat geleefd...thuis eet hij overigens gerust struisvogel enzo, maar buiten de deur is het een crime....zijn echt regelmatig langs die Coyotes bar gelopen, zou hij geweldig hebben gevonden!

PuNkEnStEiN vindt dit leuk/interessant.
  5. Dat wordt de volgende keer dus geen Tsjechië, maar Australië?
    dineren.gif

rianne t en dennuzzz vinden dit leuk/interessant.

Deel deze pagina