Nederlandse tv in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ook wij hebben Canal Digital, met het goedkoopste pakket. Daar kun je Ned. 1-2-3 rtl 4 - sbs 6 mee aan en nog wat andere zenders!
Zenders genoeg zelfs om het voetballen te kijken, voor mijn mannen heel belangrijk:stout:
 

Vodnik

† In Memoriam
Nathalie, je hebt dan het STB pakket dat niet meer nieuw geleverd wordt, "erger" nog: CD probeert gebruikers van het STBP over te halen naar een ander pakket met gratis apparatuur, voor een paar maanden lage prijs en daarna de volle mep betalen (minstens het dubbele voor ongeveer dezelfde zenders) Niet doen dus.

Je automatische betaling gaat vast via een nederlandse bank, automatische incasso vanaf een buitenlandse bank wordt door CD niet gedaan. (is ook al door mij geprobeerd)


BTW: er zijn vast nog kijkers die gratis naar NL1...3 kijken via CD. Dat is per 1-8-2014 afgelopen, dan moet er voor deze programma's ook betaald gaan worden. (dus een abo bij CD!)
Het enige NLs talig programma dat dan nog gratis via satelliet te zien is, is BVN. als het nieuws voldoende is, is dat prima te doen.
 
Laatst bewerkt:
Hhmmmmm meer opties lees ik al.... Een nl adres heb ik niet meer
Maar ik neem aan dat ik een adres van familie /vrienden kan doorgeven.. Maar aangezien ik hiero een heeeeel stuk minder verdien dan in nl. Vind ik 500czk per maand vrij veel voor dat hd standaard pakket. Ik gebruik een applicatie rtl gemist, daar kan ik ook wel wat nl tv mee kijken. Maar heb daar geen sbs en l dat soort kanalen. Toch effe denken wat ik ga doen... :)
 
Nathalie, je hebt dan het STB pakket dat niet meer nieuw geleverd wordt, "erger" nog: CD probeert gebruikers van het STBP over te halen naar een ander pakket met gratis apparatuur, voor een paar maanden lage prijs en daarna de volle mep betalen (minstens het dubbele voor ongeveer dezelfde zenders) Niet doen dus.

Je automatische betaling gaat vast via een nederlandse bank, automatische incasso vanaf een buitenlandse bank wordt door CD niet gedaan. (is ook al door mij geprobeerd)


BTW: er zijn vast nog kijkers die gratis naar NL1...3 kijken via CD. Dat is per 1-8-2014 afgelopen, dan moet er voor deze programma's ook betaald gaan worden. (dus een abo bij CD!)
Het enige NLs talig programma dat dan nog gratis via satelliet te zien is, is BVN. als het nieuws voldoende is, is dat prima te doen.
Oei, ik kwam dus met oud nieuws...sorry. En ja, ik heb mijn Nederlandse bankrekening nog aangehouden, vandaar.
 
Wat is de makkelijkste manier om nl tv in tjechie te krijgen..?? Ik mis toch wel af en toe de Nederlandse tv....
:lezen: Misschien dit ook nog even lezen michel:

Binnenkort mogelijk:

  • Registratie op je buitenlandse adres
  • Betalen met je buitenlandse rekeningnummer, creditcard en PayPal
http://www.canaldigitaal.nl/nederlandse-klanten-in-het-buitenland/

Dus als je even geduld hebt..;) Staat wel in de eerste zin wanneer je al abonnee bent trouwens, een beetje een vreemde combinatie
 
Laatst bewerkt:
Ze weten dat er al veel Nederlanders in het buitenland via CD kijken. En dat willen ze nu formaliseren. Kunnen ze straks aanbiedingen doen voor "onze buitenlandse klanten" denk ik.
 

kuurgast

Donateur
of je neemt astra schotel en je hebt BVN gratis, ook goed.
2677.w359.0.3fb4a3c.jpg


Vanaf 21 september zie BVN.tv.
 

kuurgast

Donateur
BVN-app: altijd en overal live televisie kijken.

4753.w359.0.68eafa3.jpg


Goed nieuws voor de Nederlandse, Vlaamse en andere Nederlands-sprekende mensen: BVN is gestart met een nieuwe gratis tv-app met een dagelijkse selectie van Nederlandse en Vlaamse sport, nieuws en entertainment programma's. Deze app zal wereldwijd verkrijgbaar zijn met live streaming in het geval van belangrijke gebeurtenissen. De perfecte manier om up-to-date te zijn in het buitenland.
Bron facebook.com/AmbassadePraag en meer info op bvn.tv/bvn-app.
 
Je kan bij het installeren aangeven om je ip-adres wel of niet beschikbaar te stellen om te delen. Ik gebruik het al behoorlijk lang. En er zal best een luchtje aanzitten zoals bij heel veel freeware.
 
Oke, bedankt. Over het wel of niet beschikbaar stellen van je ip-adres lees ik zo gauw niets in dat artikel:
Dat bericht van Computer idee was ook van 2015, dus ik weet niet in hoeverre het toen beschreven risico nog bestaat. Het gaat ook specifiek over Netflix VPN.
 
Bovenaan