Nederlandse boeken in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie kan mij vertellen waar ik nederlandse kinderboeken kan vinden in Praag.

Heb 2 jongens van 4 en 6 jaar die ik elke avond voorlees maar na een poosje zijn toch alle voorleesboeken gelezen.

Gezien ik maar een paar keer per jaar naar NL ga zoek ik wat nieuw (2e hands) voorleesboeken voor ze.

Wie heeft iets voor mij of weet waar ik het kan kopen.

:oneens:
 
google

Ik googlede voor de gein "voorleesverhaal" en kreeg zo maar een heleboel links waaronder jip en janneke enz is dat een idee?

misschien een keer tijdens een activiteit van de nederlandse vereniging (3e donderdag avond @ Koala) wat uitwisselen...
 
Als iedereen zijn/haar overbodige boeken inlevert bij de bibliotheek van die culturele vereniging krijg je een steeds grotere keuze.
 
Bedankt voor alle tips

Natuurlijk heb ik al op Internet gekeken en wat uitgeprint maar echt veel is er niet on-line. En als je elke avond voorleest dan ben je daar ook snel doorheen.

BOL heb ik natuurlijk ook aangedacht maar als de boeken naar Praag gestuurd moeten wrden dan zijn dat "dure" boeken.

Als er iemand dus hier in Praag iemand woont met grotere kinderen die de boeken in de kast heeft en ze niet meer nodig heeft zou dit heel leuk zijn.

Zelf hebben we bv al 365 Berenverhaaltjes en 365 Paarden verhaaltjes en de 1 en 2 minuut verhaaltjes voor het slapen gaan.
 
Hoi, ik weet niet hoe vaak je bekenden over de vloer krijgt. Maar ik bestel mijn nederlandse boeken- ook kinderboeken- bij Bol.com en laat ze versturen naar diegene uit NL die bij me op visite komt. Dit werkt prima, ze rechtstreeks laten versturen is inderdaad een te dure grap. Ik heb dus heel veel kinderboeken en andere boeken, maar woon 120 km bij je vandaan. Je mag er best een paar komen lenen.
 
Bovenaan