Eerder aan de rode oortjes, wat we toch vandaag met dat warme weer in Praag voor moois rond liep 

Ja ongelofelijk. Ze willen steeds vroeger starten. Kwart voor 1 dan maar op de boerenmarkt op Namesti Republiky bij het wijnkraampje?Zijn die toeristen dan al zo vroeg wakker?
Oei. Ik ben vanaf 8 juni een weekje weg. Wanneer kan jij? Dan passen we het topic aan. Niemand heeft nog gereageerd.volgende week bewn ik weer over alle bergen![]()
Vanaf de 14 tot de 23-06 ben ik weer in de beschaafde wereld.
Kobus,Het lijkt wel of behalve wij er niemand zin in heeft.
En je kan er toch een leuke dag of paar dagen in praag van maken?
Dank, dank, dank.
Waarde Kobus,
Praag: de geschiedenis en al het moois zijn mij bekend. Ik koester dat. Praag is, net als Amsterdam, het centrum dus, tot een pretpark vervallen. Oppervlakkige waanzin. Er wonen geen "mensen" meer, maar ondernemers die slechts leven van toeristen die Praag willen zien dat niet meer bestaat buiten
960 Hotels in Praag Centrum | Praag. Beste prijsgarantie | booking.com.
Disclaimer:
Gelukkig géén enkele relatie tot bovenstaande link.
Dat is een van de redenen dat ik Amsterdam ontvlucht ben. Daar wonen geen mensen meer. Alleen toertisten, bewoners die er niet meer toe doen en "bestuurders" van een mini republiek met een anarchistich winstoogmerk.
Zo, da's er uit.
Natuurlijk: Ook in Amsterdam, en in Praag zijn er vele goede, mooie bedrijven. Prima werkverschaffing, Stimulerende universiteiten en ondernemingsgeest, Vaklieden van de hoogste klasse die vaak niet genoeg in de schijnwerpers staan
Maar dat centrum,................
Voor dat je het weet gaat het weer over Kopschoppers, alsof dit de hele wereld bezig houdt.
Er blijft gelukkig nog veel te zien zonder de platgetreden paden.
Ik hoop dat Nathalie,( overigens succes toegewenst met haar onderneming) daar mee kan omgaan.
Dat ga ik haar trouwens op enig moment zelf vragen.
Nou zie ik dit nu pas. Morgen half 5 anders wijntje? Zelfde plek?morgen
Het lijkt wel of behalve wij er niemand zin in heeft. Maar ik ga morgen voor een glas wijn, en als hij smaakt wel meer ook.
Het is dat punk aan het begin staat, anders hadden we een hele pagina voor ons alleen.
In de tijd van internet en onbeperkt on-line is er schijnbaar geen animo of tijd voor
Vanaf de 14 tot de 23-06 ben ik weer in de beschaafde wereld.
Vermoedelijk kan je Punk hiermee niet overtuigenMaar de Moravische wijnen zijn echt lekker en ik ben inmiddels wel een kenner van Tsjechische wijnen geworden.