Natuurcamping gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij (gezin met 2 kinderen 7&1) willen voor het eerst naat Tsjechie, nu kamperen wij altijd op campings waar je NIET op een veld staat maar wat meer afgezonderd staat. Als ik op foto's kijk van campings is het bijna altijd een veld waar je bij elkaar naar binnen kijkt.

Zijn er ook campings waar je wat meer je "eigen" plek hebt?

Alle adviezen zijn welkom.

Groeten,

Michael
 
Kom al 2 jaar in tsjechie met de camper en heb al vele campings bezocht en mijn mening is dat je op de campings met tjechishe eigenaren altijd vrij je plekje kunt uitzoeken en zeker vrij staat.Bij de hollandse of duitse eigenaren of beheerders sta je in rijtjes en de prijs is hoger .
Succes met je vacantie in tsjechie en wij gaan dit jaar voor de 3e keer
gr Ger
 
De enige (tsjechische) camping waar ik niet vrij was om mijn tent of caravan neer te zetten was vaclac in cheb. Die eigenaar heeft ze niet allemaal op een rijtje. Is ook erg duur voor tsjechische prijzen. Kon een nederlander zijn :).
 
de camping in vimperk is daar prima voor.
Alleen zorg voor voldoende stroomdraad, dat is vaak bepalend voor de plek waar je staat (tenminste als je elektra wilt hebben.)
 

Pelhřimov

Donateur
Voor alle duidelijkheid: wij hebben gestaan op camping Vodnik.
In 2006 was dit een heel eenvoudige camping.
Ik zag nl ook dat er nog een andere camping in Vimperk is

Op die eerder genoemde czech-campingzoeksite kan je bij "sights" toeristische info met links vinden uit de omgeving van de camping.
 
Bovenaan