Natuurbescherming in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Tijdens het zoeken kwam ik deze mooie site tegen. Ik kan ze niet terugvinden onder de "Links". Ik heb een poging gedaan om ze er aan toe te voegen maar dat schijnt niet te lukken. Pasqual ???

Hier de link waarop heel wat info over de nationale parken en beschermde natuurgebieden. Mooie fotografie en heel wat links zijn bij het doorbladeren te vinden. europarc
 
Natuurbescherming in Tsjechie.

:wow: :wow: echt een mooie site, die Freddy2005 heeft gevonden.
Ik heb er ook naar gekeken, en moet zeggen, iedereen
van dit forum kijk erna en geniet. :wow: :wow:

Oja, de site heet europarc.
 
Tijdens het zoeken kwam ik deze mooie site tegen. Ik kan ze niet terugvinden onder de "Links". Ik heb een poging gedaan om ze er aan toe te voegen maar dat schijnt niet te lukken. Pasqual ???

Hier de link waarop heel wat info over de nationale parken en beschermde natuurgebieden. Mooie fotografie en heel wat links zijn bij het doorbladeren te vinden. europarc


he bedankt voor die hele mooie site.
daar heb je wat aan

adri
 
Steeds weer verbaas je me Freddy.
Want iedere keer duikt er weer iets moois op van jouw hand. Of soms duik jezelf opeens naast ons op.
Maar altijd is het voor mij positief.

dank je voor de mooie site.

Ik vraag me wel eens af :denk: of je ook nog slaapt of enkel voor ons op zoek bent?
:doei: :doei: :doei: Hilde en fam.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Opnieuw heb ik een mooie site gevonden met natuurfoto's van een aantal Tsjechische fotografen. Foto's van dieren, maar ook landschappen, luchtopnames, architectuur en andere motieven. Ook andere landen en werelddelen komen aan bod.

www.naturfoto.cz

Veel kijkplezier.
 
Bovenaan