Natgeregend in het prachtige Tsjechië!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Net terug van twee weken in een nat Tsjechië, wilde ik jullie, na alle negatieve berichten over camping Panorama Lipno, toch een tegenberichtje geven.
Op allerlei sites wordt er negatief geschreven over deze camping aan het Lipnomeer, maar wij hebben er, ondanks het weer, twee fijne weken gehad. Ja, er waren veel Nederlanders, maar hé, die kom je overal tegen en ik ben er zelf ook één. :wow:
De douches en toiletten waren eenvoudig maar schoon en door middel van een deur gewoon af te sluiten (las op andere sites andere berichten).
's Avonds zat je gezellig rond een vuurtje bij je eigen tent.
Je kon gaan en staan waar je wilde: zoek maar een leuk plekje uit. Zo konden wij naast de vodatenten staan zodat we gezellig bij broer en schoonzus stonden. Restaurantjes en supermarkten zijn op loopafstand.
Het eten in het hotel is prima, maar wil je echt lekker eten en voor een hele goede prijs: probeer dan eens het pensionnetje rechtsboven bij de rodelbaan.
We hebben nog een dagje Praag gedaan, erg mooi, als je tenminste goed voorbereid weggaat en niet bij het station het verkeerde tunneltje neemt, zodat je oog in oog komt te staan met een dozijn drugsspuiters:bloos2:.
Over een paar jaar zou ik graag nog eens naar Tsjechië gaan, bijvoorbeeld meer naar het noordelijk gedeelte.
:zwaai:
 
verandering van spijs doet eten.:)
Dat steegje? Ja hoor, veel gas dan gaat het prima, na twee weken regen was het lastiger de caravan van de plek te krijgen, maarrrrrrrrrr we hadden goede hulp.
 
Bovenaan