Nabidka na cestu do Cech 29-05-2021 zpet. 06-06-2021. Wie wil meerijden naar Tsjechië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

V sobou jedu do Cech bylo by fajn mit spolujezdce . Vyjizdim rano z Bredy vracim se v nedeli nebo v podeli. Koncim v Roudnici nad Labem, Spolujezdec by mel mit ridicak aby me mohl pripadne vystridat.
Zaterdag 29 mei vertrek ik vanuit Breda naar Roudnice nad Labem. Wie wil meerijden, moet een rijbewijs hebben om eventueel een stukje te kunnen rijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een goed idee! Ik hoop dat iemand geïnteresseerd is.
Wat ik interessant vind, is te weten met welke documenten, verklaringen en of tests je de grens over gaat.
Vast een goede reis toegewenst.
 
Zo denk ik er ook over, het aanbod is mooi, maar je stapt idd niet zomaar bij eender wie in voor zo'n trip... :)
Je heb gelijk.

Ik woon al dertig jaar in NL. Ik ben makelaar in Oosterhout. Eigenlijk ben ik al jaren lid van Tsjechisch Forum onder de naam Saras, maar het lukte me niet om aan te melden. Ik ben jaren niet actief geweest, daarom snel een nieuwe account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk ben ik al jaren lid van Tsjechisch Forum onder de naam Saras, maar het lukte me niet om aan te melden. Ik ben jaren niet actief geweest, daarom snel een nieuwe account.
Ik denk dat je dan een typfout o.i.d. in je naam hebt gemaakt. Als ik hier op leden zoek dan kan ik zelfs leden terug vinden die al 10 jaar niet meer op het forum zijn geweest maar geen Saras.
 

kuurgast

Donateur
Eigenlijk ben ik al jaren lid van Tsjechisch Forum onder de naam Saras,
Het kan ook dat de account niet meer bestaat, bijvoorbeeld als er nooit berichten mee zijn geplaatst.
Het account bestaat nog wel en ze heeft meerdere berichten geplaatst.
do Cech 29-05-2021......Inmiddels zal ze wel vertrokken zijn........
Je kan nog wel mee terug vanaf Roudnice n L op 6 juni........
 
Bovenaan