Moravië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pelhřimov

Donateur
Vonny schreef:
Jeanne, Jouw verwijzing naar de site links kan ik niet terug vinden.
Vonny, als je helemaal bovenaan het scherm kijkt, dan zie je rechtsboven in de balk in het rood het woordje "nieuw' flikkeren. Klik gewoon op het woordje "Links" ernaast en er opent zich een heel scherm met verschillende categorieen. In bijvoorbeeld de regioinformatie worden verschillende links genoemd naar de desbetreffende regio. Je kunt hier natuurlijk ook zelf links opgeven.
 
Freddy2005 schreef:
En deze foto's heb je tot nu toe nog niet gezien ? Dan is het inderdaad leuk.:)
Ik had hem al wel gezien en toen ook geprobeerd om de foto op het forum te krijgen maar toen ging het niet, vandaar dat is het nu eerst in de zandbak heb geprobeerd en nu ging het wel!!! :D
 

Vonny

Geblokkeerde account
Ik heb inmiddels de besproken camping via Acsi bekeken, dagprijs vanaf 13 Euro, pd, verwarmd zwembad op de camping tegen betaling etc, ik krijg een folder thuis gestuurd.
 
Hallo Vonny,
Ik zie dat u schrijft dat men moet betalen voor het zwembad. Dan moet dit verandert zijn. In 2005 toen wij op de camping waren was het zwembad gratis voor de campinggasten.
Alles wat men moet betalen is een borg ( ik denk 100 kronen ) voor de sleutels van het toilet en voor de badge om de toegangspoort te openen. Maar bij het weggaan krijgt men zijn geld terug.
 

Vonny

Geblokkeerde account
Mijn ACSI CD gids is van 2005, ik krijg nog steeds een folder thuis gestuurd met algemene zaken over de camping,fietsmogelijkheden en een nabij gelegen golfbaan,

Bedankt voor de info :)
 
Bovenaan