Mooi verhaal Zacatek

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

dit is een verhaal geschreven door mijn dochter. die die het willen lezen probeer met de translator http://tradukka.com/ het verhaal te lezen, orgineel is hij 20 bladzijden lang. wie daarna interesse heeft kan daarna het boekje tegen een kleine vergoeding toegestuurt krijgen
p.s. het is een wedstrijd dus als hij interesant is een stem achterlaten door middel van een geldig e-mail adres.

http://www.lckk.cz/soutezici/172
mijn dochter is 13 jaar jong en zij wil naar de literatuur hoogschool in de toekomst
 

Freddy2005

† In Memoriam
Als het voor een wedstrijd is dan moet ze zeker de fouten er nog uit halen! Reeds in de eerste zinnen staat een fout alhoewel het verder in de tekst goed geschreven is. Medrisio moet Mendrisio zijn.

En bij mijn weten heeft Mendrisio altijd in Zwitserland gelegen en niet in Italië.
 
Als het voor een wedstrijd is dan moet ze zeker de fouten er nog uit halen! Reeds in de eerste zinnen staat een fout alhoewel het verder in de tekst goed geschreven is. Medrisio moet Mendrisio zijn.
En bij mijn weten heeft Mendrisio altijd in Zwitserland gelegen en niet in Italië.


weer een groot pluspunt van dit forum.
Specialiteit is er voldoende aanwezig.
knap hoor Freddy om de fouten te zien, in een buitenlandse taal.
 
vrij vertaald
http://www.lckk.cz/o-projektu-mam-talent
schrijf je graag? Heb jij talent? wil je jou nog ongepubliceerde manuscript publiceren? Als je antwoord elke keer ja is , ben je op de juiste plaats. Misschien heb je geluk en krijgt je een prijs van je literair boek of je wordt onder vele anderen, door de lezers van het manuscript en een jury aanbevolen voor de release van onze uitgever!
Literaire prijs is niet alleen te winnen door een ervaren schrijver, maar ook degene die nog geen boek eerder
heeft uitgegeven
Heb jij talent? Aarzel niet om mee te doen. Niets te verliezen, alleen te winnen.
. Gewoon een talent!
Ik heb talent

is een unieke kans voor iedereen die schrijver wil worden. Slechts een ding - stuur het manuscript dat nog niet openbaar geplaatst is, en niet contractueel gebonden aan een andere uitgever was op.

Hoe stuur ik een manuscript?


  • In het menu, selecteert u de link toevoegen manuscript , geef uw persoonlijke gegevens (wordt niet gepubliceerd) en dat is alles. Monsters van uw werk worden online beschikbaar gestelt op onze website, waar lezers in staat zullen zijn om te bespreken met de andere lezers via opmerkingen.
  • Van alle manuscripten ontvangen (op hetzelfde moment aan de voorwaarden opgenomen in de competitie voor de literaire prijs) de professionele jury selecteert de manuscripten die een literaire prijs krijgen. die niet voldoet aan de voorwaarden zal worden ingesteld ,een of meer aanvullende manuscripten (gebaseerd op reader reviews de auteurs krijgen een unieke kans om schrijver te worden - hun manuscripten worden previewed, gepubliceerd en gedistribueerd naar de boekhandel netwerken in de Tsjechische Republiek.
 
dan lina geef haar een stem:dank2:
.onderaan op de site is een stem uit te brengen.

Dank jullie allemaal:dank: :tien:

p.s.alle deelnemers zijn anoniem dus de lezers weten niet wie en hoe oud de deelnemers zijn

als hij uitgebracht wordt laat ik hem zeker weten vertalen:dank2:
 
Bovenaan