Monique stelt zich voor

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi allen,

Voordat ik jullie lastig ga vallen met allerlei vragen, stel ik me even netjes voor :)

Zoals de titel al zegt: Monique stelt zich voor. Ik woon in Utrecht waar ik samenwoon met mijn vriendin en 2 ondeugende katten. Ik ben 27, mijn vriendin 25.

Reizen is hobby nummer 1 voor ons. Thailand en Zuid Afrika zijn nog steeds mijn favorieten maar wie weet gaat daar verandering in komen. In 2008 hebben we Toscane en de westkust van de VS in de planning staan en daar komt Tsjechie wellicht bij.

Dat laatste is natuurlijk de reden van mijn registratie. Tsjechie, ik hoor alleen maar positieve verhalen. Gezien het beroep van mijn vriendin (lerares) zitten wij vast aan de schoolvakanties. In de mei vakantie willen wij dan ook graag naar Tsjechie. Mijn vragen hierover vinden jullie terug in de betreffende fora.

Groetjes Monique
 

baret

† In Memoriam
Van harte welkom op dit forum.

Monique, weet je dat er op de laatste zaterdag van de school-meivakantie een tradioneel openingsfeestje is bij ons thuis, je bent ook welkom met je lerares. Wij hebben trouwens veel met scholen uit Nederland!

SJORS

P.S. Varken aan het spit, aardappelsalade, het beroemde Tsjechische bier, wijn enz. Ook overnachtingsmogelijkheid! B+B
 
Hoi Baret,

wat een leuke aanbieding! Ik vrees alleen dat je zaterdag 10 mei bedoelt? Haar mei vakantie is gesplitst dit jaar zodat ze maar tot 6 mei vakantie heeft. (dit zorgt er echter wel voor dat ze in juni buiten de schoolvakantie nog een weekje heeft :haakjes: )
 
Bovenaan