Mijn vakantie in Bobr

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo Forumleden,

Wij (mijn vrouw, 2 dochters en ik) zijn 2 weken (7 - 21 juli) in Bobr geweest. We hadden een vakantiewoning via Bohemianet gehuurd. Dit was onze 7e vakantie naar Tsjechie. Wat ons betreft was dit de mooiste. Het huis heette Pension Milos. Het was van Tsjechen die inmiddels vlakbij een nog mooiere woning dan deze hadden gebouwd. Het was erg groot met veel ruimte in en buitens huis (ook nog een groot zwembad). We hadden vanaf het terras een perfect uitzicht op de bergen, iets wat helaas in Nederland niet ziet. We hebben veel leuke dingen gedaan en gezien; zijn in oa Trutnov, Jicin, Vrchlabi, Hradec Kralove geweest; de Ardspach doorgewandeld (schitterend), op de Snezka en de Cerna Hora geweest, gerodeld in Pec pod Snezka, Spindleruv Mlyn en Harrachov.
Ook elke dag uit eten is nog steeds een feest. Echter we zijn ook naar Villa Krenov geweest, maar de zaken schijnen daar niet goed te gaan. We kwamen voor en gesloten deur; alleen open op vrijdag en zaterdag. Op vrijdag weer gegaan en hij was toen inderdaad open. Praatje gemaakt met de eigenaar, waaruit bleek dat het niet meer rendabel is om doordeweeks open te blijven; geen klandizie! We hebben er heerlijk gegeten voor een perfecte prijs, maar ja het ligt een beetje afgelegen. Verder ook nog genoten op het terras van Radnice in Trutnov (cocktails! en lekker eten). Ook erg goed gegeten bij het restaurant naast de Bierfabriek van Krakonos :cheers: in Trutnov.
Kortom we hebben weer genoten in Tsjechie!!:yess:

Groeten,

Aad
 
Bovenaan