Mijn derde vakantie in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hoi
mijn vakantie was al in de zomer maar ik wil er toch nog wat over vertellen
op 29 juli is onze vakantie begonnen. we gaan naar rynartice toe in cesky sycarsko. vorig jaar waren we ook al in dat huisje geweest dus we wisten de weg. we hadden daar redelijk mooi weer. we hebben veel gewandeld en we zijn een dagje naar dresden geweest met de trein. een week later vertrokken we naar het zuiden naar pistin. daar bleven we 2 weken. het weer was in deze twee weken niet zo goed. en ook de natuur daar was minder geschikt om te wandelen. we hebben cesky budejovice cesky krumlov, hluboka,prachatice en nog veel meer mooie dingen bezocht. ook zijn we naar zlata koruna geweest daar is een klooster maar toen wij er waren was die dicht.
ik hoop dat ik jullie door dit berichtje iets heb verteld over mijn 3de vakantie in tsjechie:)
 
Leuk dat je het zo naar je zin hebt in Tsjechië. Jammer van het weer die laatste weken, maar daarhadden veel meer mensen last van. Veel plezier in de volgende vakanties in Tsjechië.
 

Freddy2005

† In Memoriam
noekie14 schreef:
....... daar is een klooster maar toen wij er waren was die dicht.

Was je van plan in te treden Anouk? :deuk: En pivo te brouwen.

bier177o.jpg
 
Hoi Noukie, jullie zaten in dezelfde periode vlak bij ons in de buurt. Wij zaten omgeving Třeboň en inderdaad heel veel regen. Het Hejtmanmeer, waar we aan stonden kwam helemaal omhoog. Maar wij hebben ook heel veel mooie dingen gezien. Bedankt voor je verslagje!
 

Vonny

Geblokkeerde account
mayca schreef:
Het Hejtmanmeer, waar we aan stonden kwam helemaal omhoog.
Ik vond dat een mooi gezicht,nadat wij de caravan verplaatst hadden,de kampvuurstenen hoger gelegd hadden en een halve dag en nacht geen stroom hadden, het regende pl.m 36 uur waarvan 2 nachten, de regendag zijn we naar Cesky gereden om te shoppen en de bierstad te bezichtigen. :)
 
Bovenaan