Midigraver - laadschop

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste Mensen,

sind 2007 heb ik een woning in Hertvikovice. nieuw gebouwd.. net iets van de hoofdweg 14 af.. ca. 500m1 voorbij sporthotel ri. Trutnov.

nu hoor ik dat er veel NL. in deze buurt ook een woning hebben
mogelijk dat zij ( jullie) mij kunnen helpen

ik ga in oktober naar tsjechie om de tuin onder handen te nemen is nu nog een braak liggend terrein. hiervoor heb ik de onontbeerlijke hulp van een minigraver ( 2,5 ton) nodig .. is er iemand die weet waar ik zo,n machine kan huren..? ikheb al in de buurt rond gekeeken maar niets geschikts ontdekt.. ironisch genoeg heb ik hier in NL. voldoende beschikking over zulk materieel het is echter geen optie daar 100o km mee te gaan toeren...

hoor graag van jullie

Groet,

Barend van Kessel
 

char

† In Memoriam
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar in Cista /Cerny Dul., is er een bungalowparkje. Happy hill. Daar moet je even naar David of Jaroslav vragen. Ze hebben nu ook het beheer weer over camping Slunecna, dat ligt 600 meter verder dan de afslag ( rechts) naar Cista,...Dus gewoon langs de 14..Ik weet niet of ze die gravers nog hebben, maar Jaroslav is een vakman en 100% betrouwbaar!!..

Zeg maar dat ik je gestuurt heb. Mijn naam daar is Carrel of Charlie.

Doe ze in ieder geval de hartelijke groeten!!..En ik wens je veel succes!!..

Oh,.. En als het lukt,.. dan bof je,.. want het is lekker dichtbij jullie huis!! ( 10 km.? )

Char.
 
Volgens mij beschikt Lukas, de vriend van Esthertje, in Rudnik/Javornik ook over zo'n ding. Zij runnen/wonen in pension Vysneni Dum in Javornik.
Nog dichterbij.
 
Is het nog gelukt? ik weet dat mijn aannemer in Lampertice er een heeft, hij is niet duur. Mocht het nodig zijn reageer dan even.
 
Hallo lezer,

Het werk is nog niet in uitvoering genomen de planning is in het voorjaar maart april de werkzaamheden op te pakken.

kunt u mij zeggen wat voor minigraver uw aannemer heeft (gewichtsklasse)
 
Ach, een beetje rondvragen en voor een fles rum doen ze veel!

Tenminste bij mij.

Een paar uur graven, dollen en en parkeerplaats voor 6 auto's is gereed + de oprit naar mijn huis, 100 meter, is geegaliseerd.

Dus vriendjes worden met de wijde omgeving doet wonderen.
 
Bovenaan