Literatuur Michiel van den Berg - De beschermengel van Libná

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Sinds 10 jaar hebben we een vakantiehuis in het verlaten Sudetendorpje Libná, bij Zdonov en Teplice nad Metuji. Al snel raakten we bevriend met Red, een heel bijzondere buurman van Servische afkomst. Elke vakantie verdiepte de vriendschap zich, maar steeds duidelijker tekende zich een noodlottige ontwikkeling af. Red wilde van Libná een groen paradijs op Aarde maken. Hoe liep dit af?
Mijn man heeft over de gebeurtenissen een korte roman geschreven. Het boek is in te zien via deze link: http://tinyurl.com/qj4vtzv

kaft boek michiel.jpg
 
Beste Lex, volgens mij is het geen nijpend verlangen van de schrijver en uitgever om het boekje onder het volk te krijgen, helaas.Ik heb hem hulp bij het vertalen aangeboden. Daar werd hier op het forum naar gevraagd maar heb tot nu toe geen reaktie ontvangen. Straks ben ik weer gezond en vermaak me op een andere manier. Mocht jij een weg vinden om aan het boekje te komen hoor ik het van jou wel graag.
 
Goed idee, mazackova, had ik ook al bedacht maar toch bedankt voor de TIP.

Zoals ik al aan Dennuzzz schreef, ga ik het via NL bestellen. Mocht je geen connecties hebben in NL, wil ik het ook voor jou over laten komen. Laat het me maar weten, groeten.
 
Sorry, ik wist niet dat deze discussie gaande was over het boek van mijn man op tsjechie.net. Een vriend heeft de oproep geplaatst voor vertaling, maar geen reactie ontvangen op zijn verzoek om nadere informatie. Als er iemand is die interesse heeft om de vertaling te verzorgen (en op professioneel niveau werkt), dan graag een mailtje naar mij: *****@*****. Ik kan een versie in PDF toemailen.

[EDIT] E-mailadres verwijderd, zie dit topic voor het waarom. Reageren per PM is een betere optie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

kuurgast

Donateur
Inmiddels is de Tsjechische vertaling ook klaar en te bestellen bij de auteur.

37789495_1333728340092614_2958675005958782976_o.jpg
 
Bovenaan