Meubelstoffeerder in Tsjechië gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij hebben hier in Nederland nog twee antieke stoelen in de schuur staan. En de schuur verdienen ze niet. Ik denk dat ze prima gaan passen in ons huis in Tsjechië. Maar dan wel met een nieuw stofje, want de huidige bekleding.....:slik: Wie kent of heeft tips voor een meubelstoffeerder? En dan het liefst in de omgeving van Vysoké nad Jizerou.
 
Ben ook geïnteresseerd

Hoi Nizozemec,

Ik ben ook wel geïnteresseerd.
In ons huis hebben we een groot bankstel staan en daarvoor moeten nieuwe kussens gemaakt worden (inclusief bekleding).
Denk je dat die jongen in Praag dat ook kan?

Groetjes
Rinus
 
He Lina,

Wij hebben al onze stoelen laten bekleden door een zaakje in Jilmenice, naast de BMW garage aan het eind van het dorp. Ze heeft heel veel keus in stof.....( ik hoop dat ze het nog doet, want ik heb het over bijna 5 jaar geleden)
groetjes
 
ik zoek ook een goede stoffeerder

Hallo,

Wij gaan binnenkort op vakantie naar HLUK. Dit is dicht bij de grens van Slowakije. Ook ik heb 2 kussens van stoelen die ik wil laten bekleden. Weet iemand in deze buurt een goede stoffeerder?.

En is er iemand die onderstaande tekst anders kan vertalen in het tsjechisch:

Ik ben op zoek naar een goede stoffeerder die ook meubelstof verkoopt om deze kussens opnieuw te laten bekleden.

dan kan ik misschien zelf op zoek

Ik hoop dat ik spoedig reacties ontvang want ik heb 25-7 al op vakantie.
 
van Luhacovice rijden richting Trecin, kom je boven op de berg door Slavicin, rechts is een matersky school, gelijk aan de overkant zit Antonin Kubik meubelmaker deze kan ook restaureren en is niet duur,
voor het geld kun je het niet laten.
Vanaf Luhacovice ca 6 km.

Wij hebben hier in Nederland nog twee antieke stoelen in de schuur staan. En de schuur verdienen ze niet. Ik denk dat ze prima gaan passen in ons huis in Tsjechië. Maar dan wel met een nieuw stofje, want de huidige bekleding.....:slik: Wie kent of heeft tips voor een meubelstoffeerder? En dan het liefst in de omgeving van Vysoké nad Jizerou.

ik weet niet of je in de buurt van Decin komt, dichtbij het centrum zit in een oude fabriek boven op de berg een winkel in gebruikte en nieuwe meubels, de man heet Patrick komt uit de Oekraine verstaat zijn vak zeer goed is van origine meubelmaker, heeft voor een kennis
van mij te Nederland een heel schip met meubels en bedekking aangekleed, mocht je daar heen gaan doe hem de groeten van Sjepka uit Ned. scheelt zeker in de prijs, gr Sjepka
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan