Met NL Makro-pas in Tsjechie naar Makro

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben van plan binnenkort met mijn NL Makro-pas naar een Tsjechische Makro (FOOD-afdeling!) te gaan (volgens klantenservice kan dat).

Heeft iemand nog tips wat betreft lekkere dingen. Ik denk aan wijn, speciaal vlees/kaas etc.

Bij voorbaat dank voor de reactie(s).

S pozdravem,
Josef
 
Ben ondertussen bij de Makro geweest. Je komt er nog sneller binnen dan bij een 'Nederlandse' Makro. Geen legitimatie nodig! Lekkere wijn gehaald Templarske vino, en wel de Modry Portugal en Chardonnay. Verder nog een mooi houten kratje Bernard Pivo. Erg lekker bier overigens.

S pozdravem,
Josef
 
In ieder geval blij dat ook dit onderwerp op het forum is geweest. Heb al meerdere keren gedacht om het gewoon eens te proberen bij de Makro in Tsjechië maar wist tot nu toe niet zeker of het inderdaad mogelijk was met een Nederlandse Makropas.
 

Vodnik

† In Memoriam
Ja verkopen ze, of ze goedkoper zijn dan in NL weet ik niet maar je kan wel aannemen dat het assortiment veel groter is. (wás, want het verkoop seizoen is al een trijdje bezig en bijna voorbij!)


Sorry Lan het het al gemeld , had ik niet gezien!
 
Ja verkopen ze, of ze goedkoper zijn dan in NL weet ik niet maar je kan wel aannemen dat het assortiment veel groter is. (wás, want het verkoop seizoen is al een trijdje bezig en bijna voorbij!)


Sorry Lan het het al gemeld , had ik niet gezien!

Nou we gaan de gok ook maar eens nemen, we hebben nog nooit een makro in het buitenland van binnen bekeken. We gaan vanacht weer rijden... ik ben erg benieuwd of het daar in prijs ook scheelt. Moet zeggen dat de skies hier in nederland bij de makro erg scherp geprijsd zijn.

Iedergeval bedankt voor jullie reacties:top:
 

Vodnik

† In Memoriam
over het algemeen Ja, sommige zaken meer (zoals sterke drank waarvoor je geen aparte pas nodig hebt) Kleding weer wat minder (ik vegelijk met Makro Duiven/arnhem)

Er zijn ook meer makro's, im Praag ken ik er drie, Stodulky / Cerny Most / Cestlice
 
Bovenaan