Met de hond op vakantie naar Dolni Kalna

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit jaar ga ik door omstandigheden alleen op vakantie. Ik ga de periode van 13-8 t/m 27-8.
Ik ben al 2 keer eerder op de camping geweest. Maar met hond en alleen is toch anders.
Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die alleen of met de hond in het Reuzengebergte op vakantie geweest zijn.

Wat zijn jullie tips? Wat is leuk om met de hond te doen?

Wat ik al gevonden heb is: Harrachov, de watervallen, Janske Lazne boomkroonpad (hond dient dan in kennel onderaan), dierentuin in Dvur Kralove, Liberec berg bewandelen en boven bij de toren eten, en dan via liftje terug.
Ik hou ook van lekker eten, en gelukkig ook al heel wat restaurants met terrassen gevonden waar honden welkom zijn.

Groetjes Marja
 
Laatst bewerkt:

kuurgast

Donateur
Als je hun facebook.com/campingdesprookjesmolen in de gaten houdt kan je genoeg leuke tips vinden waar je ook de hond mee naar toe kan nemen. Ook heeft ze daar een link naar interactieve kaart met uitstapjes in de omgeving.
Ook op de website vakantietsjechie.cz heeft Miranda een rubriek "Honden" staan en de "Evenementen kalender" houdt ze regelmatig bij.
Je kan ook zoeken naar "Traveltips" rondom de plaats op en.mapy.cz. Die en.mapy.cz heeft nog veel meer handigheidjes en is met App offline te gebruiken.
Zelf vind ik de Denní nabídka=dagschotel of Týdenní menu=weekmenu die ze tussen de middag in Tsjechië serveren altijd lekker, makkelijk en natuurlijk goedkoop. Staat wel in Tsjechisch aangegeven, maar met een beetje goochelvertaling kom je er wel uit.
Veel plezier bij Miranda, Frans en Romano.
 
Mag de hond mee in de dierentuin van Dvur Kralove??
Wij gaan 16 september naar Harrachov met ons hondje , we zitten in pension 7 in Harrachov.
Ik zou ook wel graag willen weten waar je hond wel en niet welkom is.

Mvg Mirella
 
Bovenaan