Merkkleding in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

nee

nee nog niet dus ik heb nu een vraag op het forum gesteld.
we kregen via het reisburo door de grensovergang phillipsreut maar die kunnen we op de kaart niet vinden.
en of die groot is weet ik ook niet we zien wel.
misschien weten anderen het.

groetjes karin
 
Had ik al verteld dat wij voor onze dochters ook ieder jaar een prinsessenjurk op de vietnamezenmarkt kopen? Prachtig spul met roezels en tule.
We hebben inmiddels nog maar één prinses, maar die verheugd zich al weer. Het spul gaat ook niet langer dan een jaar mee.
 
Yeah lekkere schapen discussie. Veel merkkleding wordt natuurlijk van wol gemaakt.
Maar geloof mij nou maar dat de meeste merkkleding van betere kwaliteit en origineler ontwerp is!!!!!
Echt waar!!!!!
En die vind je in Tsjechie dus niet bij de vietnamees....:snik:
 
nep kleding

tegenwoordig word alles zo goed nagemaakt, alle tassen en shirts.
ik denk dat als je een beetje verstand hebt van mode en ongeveer weet hoe alle prints eruit zien (zoals bij louis vuitton... ) en je koopt het bij de vietnamees, dan denk ik dat niemand dan het verschil ziet.
ik heb 2 ralph lauren shirts uit tsjechie, hartstikke nep maar dat weet niemand omdat het zo goed nagemaakt is.
laatst was ik met mij NEP louis vuitton tas bij de p.c. hooftstraat in de officiele louis vuitton shop, en geloof mij... ze kijken je aan alsof je een "rich bitch" bent.. niemand die ook maar iets doorheeft, dat het nep is.

je moet ook bij de juiste plekken komen aan de grens:

strazny is een goeie, maar ook bijvoorbeeld de grote markt bij de
grens in oostenrijk.

dit jaar ga ik weer voor de grote merken shoppen, de tassen blijven erg lang goed, en de shirts worden vaak al snel afgewassen... maar daarom koop ik ook incredible veel shirts en gooi ze na een paar keer wassen weg..

het kost toch niet... nietwaar?..¿¿

gr marlien
 

Maria

Geroyeerd Lid
laatst was ik met mij NEP louis vuitton tas bij de p.c. hooftstraat in de officiele louis vuitton shop, en geloof mij... ze kijken je aan alsof je een "rich bitch" bent..

Waarschijnlijk keken ze je zo aan omdat ze allang gezien hadden dat je met een neptas Paris Hilton na liep te doen :D .
 
het verchilt erg van kwaliteit die kleding ik heb een paar spijkerbroeken in de zomer al 2 jaar en ze zijn nog best mooi, en me zusje heeft een shirtje die ook nog erg mooi is.
 
Ik vind de East-pak rugtassen erg slecht. Ze zijn al kapot na een half jaar.

Ik heb er ook eentje gekocht, al zeker een jaar of 5 geleden, het enige was dat er een kunststof stelding voor de band was gebroken, ff gefixed en hij is nu nog steeds in goede staat...


Het is idd een kwestie van goed bekijken hoe en wat.


De paar truien die ik er gekocht heb, heb ik nu om de auto mee te wassen haha. Broeken zijn vaak kei-hard, dus zitten niet lekker. Ookal zijn het echte Diesel of Levi's broeken haha

Grappig. Dit topic heet "Merkkleding in Tsjechië" en het gaat bijna helemaal over die nepzooi van de Vietnamees. :deuk:

Ja, en waar zijn die? Haha.

Idd wel grappig... Leuke is, dat de Vietnamezen die verder het land in zitten, die geen merkkleding hebben, vaak betere kwaliteit hebben, voor ook weinig geld.

In Olomouc zit trouwens een Tommy Store, hebben ook Diesel, Nike, Puma, Adidas Store in het centrum... Allemaal Outlet. Dus collectie van vorig jaar. Het hele jaar door uitverkoop haha. Bijvoorbeeld van 1800 kc voor 800 kc. Dat is nog eens leuk shoppen...
 
Waarschijnlijk keken ze je zo aan omdat ze allang gezien hadden dat je met een neptas Paris Hilton na liep te doen :D .

My thought!

Ik kan het vaak al van veraf zien of een LV authentiek of nep is, dus reken maar dat de mensen in de boetiek het zien ;)

Ik had in Tsjechenland wel veel lol met het lachen naar belachelijke nepdingen in de Vietnamees moet ik zeggen! Mijn vriendin hebben lopen huilen van het lachen toen we 'Diay'-tassen zagen (Dior) en parfum van 'Noemi Caramel' (Naomi Campbell), die trouwens ontzettend stonk.

Achja, hoort erbij!
 
Ik vind Kenvelo ook een goed en betaalbaar merk. De reclames zijn een beetje hetzelfde als hier voor H&M. In bushokjes en op abri's zie je ze veel.
 
ja kenvelo ik was daar dit jaar en me zusje zag iets leuks maar ja we moesten eerst nog geld pinnen en daarna was die winkel dicht echt balen dus. maar ja we hadden wel nog veel leuke kleding bij de vietnamzen gekocht en nep crocs bij de hypernova.
 
haha leuk maria.. ;)
maargoed ik heb 1 echte louis vuitton, maar ik heb ook nep spul en je ziet bijna geen verschil..

k vind het altijd leuk om even bij de vietnamesen langs te gaan en met ze te kletsen enzo.. :)

gr .
 
ja en het maakt des te interessanter dat deze groep vietnamesen hier zijn. Het is m.i. de bevolkingsgroep die erg creatief met alle tegenwind presteert, het wordt de nieuwe middenstand van CZ.
 
Het was de bedoeling toen ik in Praag zat om even lekker te shoppen voor kleren... alles is daar net zo duur als hier bijna, tenzij je dus echt naar de markten gaat. Echte merkleding is geloof ik nog duurder dan hier. Loop maar de Lacoste winkel binnen na Prikope of ga even langs op Pariska en je schrikt gewoon van de prijzen.
 
Bovenaan