Meeting in Praag?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Een ideetje maar...maandag 3 juni een informele meeting. Gewoon lekker buiten op de boerenmarkt op Namesti Republiky. Ik meld me om 12.45 uur uur bij het wijnkraampje aan de kant van de bank. Maar verder is er op de markt van alles te koop om de innerlijke mens tijdens lunchtijd te voorzien! Wie o wie komt er ook?
 
Nee, kobus. Ik woon in Nederland, waar ik het Zeelandse campinglandschap in de weekenden onveilig maak. Dus Praag ligt niet om de hoek, laat staan dat ik er even een middagje heenga voor een meeting, hoe graag ik het ook zou willen... :snotter:
 
Hoi Nathalie,

Was je echt alleen met een collega?

Toch wel een wat mager resultaat na zo'n leuke oproep.
Jammer, maar voor mijzelf is twee uur rijden voor een hapje en een drankje iets teveel van het goede.
En dan moet je ook weer terug.

Misschien een volgende keer beter.

Ik hoop dat het desondanks toch gezellig was.
 
En als we van de Maandag eens een Vrijdag maken? Misschien dat het dan wel gaat lukken. (maar niet komende Vrijdag :nee:)
Het moet toch mogelijk zijn om meer dan 2 mensen op een Meeting te krijgen?
 
Ach jo. takle skoda. De zomer is voorbij, de dikke jassen weer aan. regenjas en destnik op de man/vrouw. De terrassen gesloten, met wehmoet terugdenkend aan het warme weer van de laatste maanden. En in al die maanden van mooi weer en hoge (soms extreem) temperaturen is het niet gelukt om een meeting in Praag voor elkaar te krijgen.
 
Bovenaan