Marlenka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dat ziet er echt lekker uit!!
Kan iemand mij vertellen of je die taart ook ergens in Harrachov kunt krijgen.
Of in ieder geval zo'n stuk kunt bestellen bij een bakje koffie??

Groeten Ank
 

kuurgast

Donateur
Je zal zeker in verschillende horecagelegenheden deze taart vinden. Anders is ze volgens hun website te koop bij Billa,Globus,Interspar,Tesco, Makro,Penny Markt,Albert. :lekker:
 
Ik heb nog een adres in Rotterdam gevonden waar Marlenka te koop is. :eten:

Vandaag was ik in het centrum van mijn mooie stad Dordrecht, en keek bij de poolse winkel naar binnen en zag in de koeling MARLENKA.
We zijn naar binnen gegaan en daar vertelde de dame van de winkel dat ze regelmatig de marlenka taarten in huis heeft.

Dus voor de liefhebbers Poolse levensmiddelen JULKA,
Grote spuistraat 42
Dordrecht

EET SMAKELIJK
 
En ik heb er nog 1 in de vriezer, de laatste keer meegenomen uit Trutnov.
Dus wie zin heeft in een kopje koffie met taart.........

Wereldreiziger, waar in trutnov heb je die taart gehaald? Wij zitten in Zacler en ik ben dus ook op zoek naar de Marlenka:lekker: taart om mee te nemen naar Nederland maar ik kan nog niet een hele taart vinden, bij de albert wel 2 stukjes.

groetjes Ageeth
 
Onze taart is inmiddels opgegeten. :(
Maar wij kopen de Marlenka net als Lina bij de Kaufland in Trutnov.
Ze hebben daar behalve hele en halve taarten ook punten.
Je kunt de taarten vinden boven, bij de broodafdeling in de koeling.
Dus niet bij de bakker bij de ingang!
 
lina en wereldreiziger, bedankt voor de tip. Bij de Kaufland kwamen we net langs rijden en daar zijn we nog niet geweest. Morgen meteen maar even kijken.

Even off topic, wij hebben zojuist heerlijk gegeten en vooral ook veel bij Dvoracka in Trutnov.
 
Onze taart is inmiddels opgegeten. :(
Maar wij kopen de Marlenka net als Lina bij de Kaufland in Trutnov.
Ze hebben daar behalve hele en halve taarten ook punten.
Je kunt de taarten vinden boven, bij de broodafdeling in de koeling.
Dus niet bij de bakker bij de ingang!

En vandaag dus even naar de Kaufland geweest voor de Marlenka. Maar helaas geen Marlenka wel dat andere merk, ik weet even niet meer hoe dat heet. Maar daar maar even een stukje van meegenomen om te proeven voordat we een hele taart kopen. Maar ik vond hem eigenlijk niet zo. Ik weet niet of er veel verschil tussen zit in deze en de echte Marlenka maar ik zou ook het liefst de chocolade variant willen hebben.
Dus we moeten nog even doorzoeken of iemand moet nog een goede tip hebben.
Trouwens de bakker bij de ingang had ze ook liggen zag ik.

groetjes Ageeth
 
Het is vakantietijd, veel toeristen kopen de marlenka en medovnik, als je nog eens in de buurt bent gewoon weer proberen. ;) De globus in Liberec heeft ook beide merken maar ben niet zeker van de chocoladevariant.
 
Bovenaan