Marlenka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Als wij een verjaardag in het vooruitzicht hebben nemen wij van onze banketbakker in Rumburk een taart mee naar Nederland. Treinen met chokolade omhuld, auto's, leeuwen en andere beesten voor de jongens en taarten in zoete pasteltinten voor de meisjes. Een goed plekje geven tussen de bagage en de verjaardag kan niet meer stuk. O ja, en nog spotgoedkoop ook!
En heel erg lekker en erg veel keus.Helaas mag ik het niet meer.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Wisten jullie dat Marlenka zopas geïnvesteerd heeft in een nieuwe productiehal, ten bedrage van 300 miljoen Czk, en dat er volautomatische machines geplaatst worden van de Nederlandse firma's Rademaker en TFT.
 
Noelle met vakantie in rokytnice was zo vriendelijk om een taart bij hotel helena mee te nemen.
Dat word smullen.

noelle je bent geweldig fenomenaal gewoon heerlijk zo
bedankt :top:

ps we denken aan de gene die geen taart hebben:stout:
 
tisk_marlenka_vyloha_big.jpg


Hallo.
Wij zijn veel in Slowakije geweest en ook gek op marlenka's geworden.
We hebben in het verleden ook marlenka's via Julinka besteld, heel jammer dat ze er mee is gestopt.
We hebben verder gezocht en een mogelijkheid gevonden om ze bij je aan huis te laten bezorgen, wel wat duurder natuurlijk.
Hierbij de link: http://cgi.ebay.de/MARLENKA-Honigto...schechien_W0QQitemZ260401390482QQcmdZViewItem
Je moet wel een beetje duits kunnen, misschien kan ze trouwens ook wel engels.
Je kunt makkelijk, snel, en kosteloos met je eigen rekening betalen via Iban/BIC en de verzending gaat ook snel.
De cacao versie heeft ze ook in huis!

Eet smakelijk :eten: !!
 
De verzendkosten (13 euro naar Nederland, meen ik) maken het inderdaad aardig prijzig. Zo te horen heb jij er al ervaring mee. Wat is nu de totaalprijs per taart inclusief alle bijkomende kosten?
 
De taart kost 9,49 (ong. 2 euro meer dan normaal maar de verkoopster moet volgens mij ? procent aan eBay afdragen).
De verzendkosten zijn inderdaad 13 euro, maar als je meer taarten bestelt haal je dat weer in.
Je kunt ook via PayPal betalen, dat is nog sneller en niet duurder.
Mocht de link straks niet meer werken (advertentie loopt altijd tot bepaalde datum) dan kun je op eBay.de op "marlenka" zoeken en kom je bij haar nieuwste advertentie terecht.
Onze ervaring ermee is goed.

:doei::accordeon::feest:
 
Ik zal dit jaar weer uitkijken naar de dozen marlenka. Vorig jaar heb ik ze nergens kunnen vinden.
Wil toch wel wat mee naar huis nemen. Je kunt het nl heel goed invriezen. Heb ik ook gedaan toen ik het via Irena kocht.
Het is prima lang te bewaren in de vriezer, even ontdooien en klaar.

Om het nog net even lekkerder te maken stop je een stukje ongeveer 20 sec in de magnetron...Jummie...

Heb je ook bij Billa gekeken daar haal ik ze altijd. Staan bij de broodafdeling en voor liefhebbers van Medovnik deze liggen per punt verpakt in de koeling bij de kaasafdeling.:lekker:
 
De laatste keer in Praag vond ik de Marlenka bij de Hypernova. En dus een lekkere taart meegenomen.

De Bila zijn we volgens mij zelfs nog nooit geweest. Moeten we straks toch eens naar binnen gaan dan.

Donderdag hebben we weer vakantie. Eerst naar Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk, daarna naar Tsjechië...
 
Bovenaan