Marlenka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen,

Ik wil iedereen op dit forum even informeren dat vanaf nu de overheerlijke honingtaart Marlenka ook in Nederland te koop is!

Marlenka is verkrijgbaar in twee varianten: originele honingtaart en donkere (minder zoete) kakao/honingtaart.

Dit natuurproduct, ambachtelijk bereid, is 30 dagen houdbaar.
Indien je interesse hebt, stuur mij een PM.

Ik zie graag alle reacties tegemoet!

Groetjes,

Irena
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hé Irena, ooit hebben we elkaar ontmoet in Nigtevecht. Kan je die honingtaart alleen bij jou verkrijgen of komt die ook in de detailhandel ?

Je hebt je kans gemist door niet naar de meeting te komen in Apeldoorn! Daar zou je beslist een aantal taarten kwijt geweest zijn.

Volgende maal maak je dat je erbij bent! :eten:
 
Alle liefhebbers van Marlenka opgelet!!!
Deze taarten kun je op de volgende data en locaties komen proeven:

16 december a.s. Kerstmarkt Zaandam Centrum (10.00 - 17.00 uur)
23 december a.s. Kerstmarkt in Brielle Centrum (11.00 - 17.00uur)

Groetjes,

Irena
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Leuk hoor en lekker :lekker: Ik hoop dat het goed gaat lopen, want het is heerlijk!!!! :eten: Kun je ook bijv een taart ergens laten bezorgen als verrassing en dan via de bank betalen ofzo ? En bezorg je overal in Nederland ?
 
Iedereen in NL en Belgie kan een taart bestellen.
De verzendkosten binnen NL zijn 3,95 per zending (tot max 10kg), Naar Belgie zijn de verzendkosten iets duurder.
Indien men in Noord Holland woont, is de taart bij ons in Amstelveen af te halen.
 

dennuzzz

Donateur
Uw razende reporter maakte bijgaande foto van forumlid Irena met partner op de ijskoude kerstmarkt te Zaandam of was het meer een kermismarkt? Wie het weet mag het zeggen!

grt,
dennis

 
Het was inderdaad heel erg koud.
Het was geen kerstmarkt, zoals wij gehoopt hadden en zoals het tegen ons door de marktorganisatie verteld is!
Eigenlijk was het een zeer sfeerloze markt...:lmfao:
Hopelijk is de kerstmarkt in Brielle 1.000.000x beter!
Aan onze Marlenka zou het niet hebben gelegen, want iedereen vond deze taart heerlijk!
Dus kom Marlenka gezellig proeven in Brielle!
 
Dat hebben wij (mijn zus en ik) net gedaan!! Het was heel gezellig en een heerlijke taart, dat vond ook manlief bij thuiskomst dus dat is dan weer mooi meegenomen!! :lekker:

Ik kan trouwens niet kiezen, de chocolade en de honingtaart vind ik allebei verrrrrukkelijk!!
 
' vond de markt in Brielle gezellig ' , zei Corrie...

Ik ben het helemaal met je eens, Corrie.
Ondanks de vrieskou was het super gezellig, er kwamen hele leuke mensen langs, iedereen heeft een stukje Marlenka geproefd en iedereen was razend enthousiast. :)
Brielle is natuurlijk een hele leuke plaats.
 
Bovenaan