Marleen - 34j uit Leuven - in 2005 naar Praag !

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vwoila, 't staat in een notedop al in de titel.
Ik werk in de informatica-afdeling van een bank. Doe mijn job graag, maar wou eens andere horizonten verkennen.

En deze week, het fantastische nieuws gehoord, dat ik in 2005 voor mijn werkgever kan werken in Praag !!
Ik kijk er al heel erg naar uit !!
Ik zou tegen dan graag Tsjechisch spreken, ben al volop bezig uit te zoeken hoe dat het best kan (zie ook mijn berichtje elders op het forum). Ter plaatse zou ik me graag onderdompelen in de cultuur en veel mensen leren kennen.
Ik ben ook in een reisgidsje aan 't lezen, en de zin om te vertrekken blijft maar groeien ! Ik lees dat Tsjechië een prachtig wandel- en fietsland is, twee grote hobby's van mij. Ik ga zeker mijn mountainbike meenemen om het land te verkennen.

't Is nog even wachten nu. Eerst inwerken in het project in België. En dan ergens in 2005 (datum nog niet bepaald) naar ginder !!
Ik kan er gewoon niet over zwijgen !
Het is fijn om alvast op dit forum te lezen. Tussen haakjes : ik vind het prachtig opgezet en er staat heel wat nuttige/toffe info op ! Felicitaties aan iedereen.

Nog enthousiastelingen, laat gerust van jullie horen !

Groetjes,
Marleen
 
Welkom hier Marleen!
Je klinkt zo leuk optimistisch. En je hebt veel zin in, zo te horen. Nou, succes verder!
smiley20.gif
 
Leuk bericht Marleen. Nou veel voorplezier met het maken van de plannen ed voor je vertrek naar CZ volgend jaar. En heel veel plezier hier op dit forum
aangenaam.gif
 
Lekker!
Ik hoop dat het zall een prima tijd hier in Tsjechie voor jou zijn, Marleen!
smile.gif
smiley20.gif


Veel success ook met jouw Tsjechisch!!
laugh.gif


Gaby.
dance.gif
 
Hartelijk welkom Marleen.
Wat een geluks vogeltje dat je naar cz uitgezonden wordt door je werkgever.
Trouwens als dat de Fortisbank is, dan zijn we collega's.
En dan wil ik ook wel.(snel naar mijn kinderen toe)
 
Bovenaan