Locenice 2015

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Na bijna al weer 2 maanden aan het werk ben ik bezig met een vakantiehuis in Noord-Moravië, tegen het Beskydy gebergte aan. Wijs geworden contact opgenomen met de organisatie. Want hoe toegankelijk is het huis werkelijk? Hoewel niet uitermate hinderlijk hebben wij daar de laatste vakantie ook wel weer mee te maken gehad. Nu zijn de Tsjechen nogal gek op trappetjes en huizen waarvan de ingang verhoogd ligt.

Nu blijkt het huis wat wij nu op het oog hebben overigens redelijk tot goed te doen voor Jelle. Zo heeft de organisatie ons laten weten. Dus..menselijker wijs gesproken zitten wij volgend jaar weer in Tsjechië en dit keer in een voor ons onbekende streek:ja:
 
Nee, is niet hetzelfde huis hoor Steffie. Dat van "ons" lag in het dorpje Locenice. Polzov, waar jullie huis staat is een zo mogelijk nog kleiner dorp en ligt boven Locenice. Sowieso heel veel plezier gewenst en zeker Cesky Krumlov aandoen hè :ja:. Zeer de moeite waard weten wij nu :wow:
 
In Cesky Krumlov ben ik geweest toen ik 14 was hihi toen al indrukwekkend, dus nu, 20 jaar later zal ik het zeker niet nalaten daar weer terug te gaan :) THX!! Wel een leuk huis, misschien voor de zomer wel iets voor ons ;)
 
Bovenaan