Legende

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dominiko diky! Tedy Morava, Valašsko, Slivovice atd.
smiley20.gif
 
Macek, de uitdrukking van Martinez "vinšuju", komt uit Moravie / Valašsko. Daar hadden we het even over, dat wisten we nog niet zeker, daarom die discussie.
aangenaam.gif
 

Macek

Geroyeerd Lid
Bedank Vásko (schrijf ik je naam in deze combinatie goed?) zoals je ziet blijf ik nieuwsgierig geinterresseerd, maar zoals ik al eerder schreef ik heb absoluut geen talenknobbel maar doe mijn best. Hoe zit het trouwens met het dakje boven de A a zoals bij jouw naam? Staat niet in het rijtje. vr. gr. Macek.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Sorry Vašku, nee nee het had niets te maken met pivo's
58.gif
, maar de zon stond en staat op dat tijdstip op mijn scherm en ook een nieuwe sterkere bril zou iets kunnen helpen.
Maar je hebt gelijk, ik geef toe ik glijd wel eens uit
confused.gif
confused.gif
, maar wie nooit afwast breekt ook nooit borden.
Facilis est decensus averni!!!
 

Macek

Geroyeerd Lid
Bedank Vašek, nu kan ik weer opgelucht naar Severni Terassa, je weet wel van het schitterrende uitzicht.
Nashledanou.
 
Ik heb de cafe nog gezocht (in september) maar niet gevonden. Moet je toch eens de naam opschrijven, dan zoek ik het uit.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Vašek, zie bericht top 100 bezienswaardigheden van 23-05-04 daar staat het adres en hoe je er ongeveer kunt komen. Veel succes en Nazdravi.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Helaas het punk-Rockfeest is me ontgaan(schande, ik ben liefhebber van oa.Rammstein) Ik sta dus niet op de foto en over de afloop is mij ook niets bekend, maar je hebt het adres gevonden, succes. vr. gr. Macek
 
Bovenaan