Lazne Vraz

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Nederlandse beschrijving op czecot.nl + idem.
Denk niet dat het erg bekend is bij Nederlanders.
Ze hebben een hele lijst van ziektes die baat zouden hebben bij hun behandeling.
Enige recensie die te vinden is was een grote kamer maar verouderd en minpunt het eten.
Weet niet waarom je de vraag stelt. Is het gewoon voor wellness of voor de gezondheid?
 
Dank voor de link kuurgast. Na enkele drukke dagen in Lidice (begin april) ben ik op zoek naar wat rust (wellness). De omgeving van Vraz is me niet bekend. De instelling evenmin. Vandaar de vraag... Groetjes en ik laat over de ervaring misschien nog iets weten :)
 
Heeft iemand ervaring met een verblijf in Lazne Vraz (13km van Pisek) ?
Dank en vriendelijke groet.
Na mijn "mrtevice" (beroerte) in 2005 heb ik ná mijn revalidatie in Klatovy, 14 dagen, met mijn partner, als kuurgast ;)een kuur gevolgt in Lazně Vraz!
Omdat mijn mobiliteit beperkt was, was de tijd tussen de verschillende procedures voor zowel voor mijn partner als voor mij op z´n zachts gezegd "zéér langdradig". We doden de tijd in de koffiekamer waar overigens niet alléén koffie of thee te verkrijgen was.
Omdat we betalende gasten waren, werd ons géén volpension eten voorgeschoteld maar konden we van de kaart uitkiezen, waar we, gezien de volpension-menu´s, dankbaar voor waren.
Lažně Vraz ligt in een mooie omgeving, het heeft een heerlijk terras en een prachtige tuin om in te verpozen!
Aan ons verblijf daar, hebben we een kennis overgehouden (de dame bij het zwembad) en van haar hadden we later gehoord dat Lazně Vraz in andere handen is overgegaan. Over de huidige stand van zaken kan ik geen oordeel vormen!

P.s. Vergeet vandaag niet te kiezen;)!
 
Beste dank voor uw reactie Camyl. Ik hoop dat het ondertussen met uw gezondheid weer prima in orde gekomen is. Ik ben benieuwd naar de ervaring in Lazne Vraz : "onbekend is onbemind" . Ik had geprobeerd in Trebon te reserveren, maar alles was daar volzet.

Hoe was het daar gesteld met de taalkennis van het personeel aub ?
Mijn Tsjechisch staat op kleuterniveau :-)
Hartelijke groeten.
 
mijn maatje is Tsjechische, géén taalproblemen! een pilsje bestellen? kijk héél dorstig!!!;)
P.s. De verlamming was, is en blijft, evengoed bedankt. De tijd tussen de procedures was te kort om een ritje naar b.v. Písek te maken, m.a.w. ook de Vrazer dorpskroeg heb ik gesponsord!

De Tsjechische taal op kleuterniveau in de dorpskroeg was ook geen probleem, ik heb altijd mijn verkorte ledematenwoordenboek bij me. :D
 
Bovenaan