Kwaliteit van de wegen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Zijn er hier ook mensen die met de camper naar Tsjechie zijn geweest?
crazy.gif
Misschien nog goede tips voor een reis met de camper?
smile.gif
En hoe zijn de wegen in Tsjechie?
confused.gif
Onze camper is behoorlijk groot, dus zou ik graag willen weten of de wegen naar behoren zijn en of ze smal zijn ofzo.... Alvast bedankt
aangenaam.gif
 
Ik heb alleen ervaring met de wegen tot aan en rondom Praag. Die zijn over het algemeen, zolang je niet blindelings willekeurige zijweggetjes inslaat, zeer goed begaanbaar.
 
De wegen in heel Tsjechië zijn in ieder geval voor auto's goed begaanbaar. Uiteraard heb je wel eens smallere wegen maar over het algemeen kom je die niet plotseling en onverwacht tegen.
 
Wij gaan ieder jaar met de Camper richting reuze gebergte en je kunt daar overal goed rijden. je komt er wel eens een gaatje tegen.
 
even nota bene: een weg is begaanbaar voor voetgangers en berijdbaar voor auto's of wil Angel te voet te camper trekken? Haha :-)
 
jonas schreef:
even nota bene: een weg is begaanbaar voor voetgangers en berijdbaar voor auto's of wil Angel te voet te camper trekken? Haha :-)

Nee, dat was ik niet van plan
58.gif
Hahaha. Maar misschien een goede tip
grin.gif
Iedereen bedankt voor de reacties in ieder geval, ik kan weer met een gerust hart op pad
yeah.gif
Ik had van veel mensen gehoord dat de wegen in Tsjechie heel slecht waren, maar we zullen het vanzelf zien. Maar reacties zijn natuurlijk altijd nog welkom
smiley20.gif
 
30.gif
Niet te ver de berm in rijden, wanneer er tegemoet komend verkeer aankomt. Dan kan het nog wel eens voorkomen dat er een sloot verstopt is. Dit is ons dus overkomen. Hahaha achteraf wel komisch maar op dat moment zeker niet. We werden wel goed geholpen om er weer uit te komen. Gelukkig maar.
grin.gif
 
Bovenaan