Kunststof kozijnen en thermoglas

Topic in 'Onroerend Goed' gestart door piet m, 21-11-2018.

1. wij hebben afgelopen zomer alle 12 ramen van het huis laten vervangen door kunststofkozijnen met thermoglas.
    Het bedrijf wat wij daarvoor hebben ingeschakeld heeft prima werk afgeleverd.
    Ook de afwerking van het stucwerk is door hetzelfde bedrijf gedaan incl het afvoeren en vernietigen van de oude ruiten en kozijnen.
    De afwerking is iets wat veel bedrijven niet of slecht doen maar bij ons is puik werk afgeleverd tegen een acceptabele prijs.
    Wil iemand meer weten over prijs en het bedrijf wat wij ingeschakeld hebben dan kan dat via een privebericht.

2. Wanneer het niet een bedrijf uit Sobotka is kan ik daar ook een bedrijf adviseren. Ik overtref met 33 ramen en 4 deuren. Liet wel eens een prijsopgave zien aan een bedrijf in Dokkum. Zij konden voor die prijs niet leveren. Men gebruikt basismateriaal uit Duitsland. Ik heb ook voor mijn huis bij Dokkum al de nodige ramen meegenomen uit Tsjechiƫ.

3. ons bedrijf komt uit Pribram en wij hebben er ook 1 veiligheidsdeur bij laten plaatsen door hen.
    Ook zij gebruiken basisprodukten van Duitse kwaliteit en mogen dat maken onder licentie vh Duitse bedrijf

Laatst bewerkt: 21-11-2018
    Kohout vindt dit leuk.

Deel deze pagina