Kukels Kletsica

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Ach Kukel.....je komt er wel overheen, hoor!!

Ik zou mij maar meer zorgen maken over die, overigens goed bedoelende, Knurften die jouw wonderschone Topic vervuilen met ouwehoerpraatjes over de afhaal Chinees!!.....

Zo meteen gaan ze nog over vroeger beginnen.....toen de Chinees nog voor de zaak aftrekbaar was!!...


NEEE....Weg met die zooi!!....HUPPAKEE!!..Zo de Hospoda in met die onzin vanaf jouw laatste bijdrage!..

Char.
 
Ach Kukel.....je komt er wel overheen, hoor!!

Ik zou mij maar meer zorgen maken over die, overigens goed bedoelende, Knurften die jouw wonderschone Topic vervuilen met ouwehoerpraatjes over de afhaal Chinees!!.....

Zo meteen gaan ze nog over vroeger beginnen.....toen de Chinees nog voor de zaak aftrekbaar was!!...


NEEE....Weg met die zooi!!....HUPPAKEE!!..Zo de Hospoda in met die onzin vanaf jouw laatste bijdrage!..

Char.

Wij knurften die een topik vervuilen?? Wie begint hier ordinair over het aftrekken van een chinees:D voor de zaak?
Wij hielden het nog netjes en beschaaft kuis. Iets wat ik bij deze melding van U. Char niet kan zeggen. :stout:
 
Proza Char!

Proza is hetgeen wat er nu van je verwacht wordt.

Dat zal wel gaan jeuken en kriebelen, maar........a man has to do what a man has to do!
We kijken er reikhalzend naar uit.

Persoonlijk wens ik je fijne feestdagen, ter overdenking en uiteraard een gezond en voorspoedig 2018.
Dat we nog veel van je mogen vernemen.
 

char

† In Memoriam
JUIST ZAPALKY! PROZA!!

Proza….inderdaad,,,,Ik probeer het tenminste. Ik bedoel….ik bedenk en schrijf, al of niet leuke, verhaaltjes…..Gewoon….waar sommige Topics voor bedoelt zijn.

Ik ken mijn vriend Kukel al heel lang…..wij hebben samen de meest idiote dingen meegemaakt!!… Samen opgegroeid bij de Wereldberoemde Sluisjes… en verder een leven lang samen hier op het Forum…Mijn God…wat ben ik blij dat ik hem hier tegen mocht komen…
Hij kan schrijven…beschrijven….omschrijven…over wat hij ziet en voelt. En dat met de kleinst mogelijke hoeveelheid woorden!!…Geweldig!!..

Ik ben zijn tegenhanger….ik verzin de meest idiote dingen… vaak ook gewoon uit het dagelijkse leven….maar dan met een kwinkslag…of heeft u liever een knipoog?? Hiermee reageer ik vaak op zijn overpeinzingen.
Kortom…wij vullen elkaar een beetje aan…denk ik.

En dat is heel wat anders dan wat er hier vaak gebeurt…..Men pikt een zinnetje of woord uit een voorgaand stukje…en probeert daar een lollige draai aan te geven.
En dan is het hek van de dam!!…Men gaat dan oeverloos door over iets wat totaal niets meer te maken heeft met het Topic..JAMMER!!!

Ik heb in het verleden genoeg Topics verzonnen waar men zijn/haar ei kwijt kon.

-Alweer een domme vraag- of de cursus Nederlands voor Tsjechen…en dat soort dingen. En daar werd met veel plezier aan bijgedragen!!…..leuk,toch? …zo’n woordenspeeltuin?..

Deze speeltuinen vindt u in de Hospoda……en dat lijkt mij dan ook de enige juiste plaats voor de meeste hierboven geplaatste onzin.


Char.
 
Bovenaan