Ksiaz Castle

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Ik schrijf al vele jaren over onze rondreizen, waarvan ik weet dat het gewaardeerd wordt. Tsjechie voert altijd de boventoon hierin.
In het kader van een compleet verhaal beschrijf ik ook de heen- en terugreis door Duitsland en soms een dag Oostenrijk of Polen. Eenmalig heb ik enkele dagen doorgebracht in Slowakije. Ik zou het jammer vinden, wanneer ik mijn reisverhalen moet gaan onderbreken. De lezenswaardigheid neemt dan behoorlijk af. Ik weet ook niet of ik het dan nog leuk vind om mijn bijdragen aan het forum te leveren.
 

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
Bij een vakantieverslag zijn de verhalen over de reis van en naar Tsjechië onderdeel van de vakantie. Zoals je weet, wordt daar nooit moeilijk over gedaan, integendeel.
Maar een heel kort stukje over een dagtrip naar een Pools kasteel, zonder dat daar verder ook maar iets van een Tsjechisch connectie aan te pas komt, vind ik toch iets anders.
Jammer dat je hier gelijk het al dan niet leveren van verdere forumbijdragen aan koppelt, dat vind ik een beetje teleurstellend, Ad. :(
 

Ad Verschoor

Donateur
Jammer dat je hier gelijk het al dan niet leveren van verdere forumbijdragen aan koppelt, dat vind ik een beetje teleurstellend, Aad.
Ik was wat verrast door je antwoord op Mazackova. Bedankt voor je positieve reactie. Ik heb er inmiddels alweer een nieuwe bijdrage opstaan. De koppeling zou slechts hebben plaatsgevonden bij een in uitvoer brengen van je reactie op Mazackova. Wat mij betreft is deze discussie voldoende beredeneert en gaan we in juni weer voor een maand naar dit mooie land.
 
Bovenaan