Kroeg met biertap per tafel?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Zoals wel vaker, heb ik een idee voor een Gat in de Markt dat al lang en breed ingevuld blijkt te zijn. Nu dit weer: een kroeg met biertap op je eigen tafel. Lijkt me handig voor de gasten (hoef je niet te wachten (in Tsjechië natuurlijk niet van toepassing... in NL wel...)), kan je lekker klooien en voor de kroeg is 't ook gunstig, want allicht tap je zelf wat vaker.
Nu blijkt dit volgens m'n schoonvader in Olomouc al te bestaan, een half jaar lang. Weet iemand daar meer van? Lijkt het je een goed idee? Ook in Nederland toepasbaar?
 
WOW das pas een echte kroeg. Ik ben wel in Olomouc geweest en een paar kroegen gehad (3-4) maar kheb het niet gezien. Kwas daar eerste wek van juli 2004.

Maar hou me op de hoogte ;-)

In Nederland gebeurd dat wel, dan krijg je 5 liter bier. Wordt gedaan hier in Veenendaal in het Stokpaardje
 
ik denk dat het wel gebruikelijk is in Polen. de tap zit wel niet in de tafel zelf, maar je krijgt zon megabuis met veeeeeel bier erin en dan kan je zelf aan het tappen slaan... in Tsjechie nooit tegengekomen...
 
Bovenaan